15 märts 2017

Köögipõranda uuendamisel tekkinud laul

Tyhi maantee ja tänav, roostes aiavärav
Roosipeenrast saanud metsik myyr
Raagus toom ja lumimari, põllul metskitsekari
Kevad viibib ja sydames on syy.
R: Ma ei sammu tammest parkettidel
Ega astu valgeil vaipadel
Vajan rammu kõndida kruusateel
Õnne laugaste vahel rabateel.

Jätsin maha linnamäed, minnes taskust võtsin käed
Ma ei suutnud murtud õisi vaadata
Need, kes hingelilli murdsid, mindki rebisid ja naersid,
Need, kes kaotand oma sydame ja pea.
R.

Olin õrn ja olin tugev, iga hingetõmmet lugev,
Neelas viimseni kõik tänamatu maa.
Myysin mantli ja mõõga silmitsi karmi tõega -
Igast tulelõõmast sooja sa ei saa.
R.

Vanas õunapuuaias elades olen maias,
Kibedastki ei ära öelda saa
Korjama peab elu viljad enne, kui on liiga hilja,
Muidu magusat ei iial maitsta saa.
R.
R2: Ära sammu kurja parkettidel
Ega astu õela vaipadel
Vajad rammu omaenda kruusateel
Õnne iseenda hinge rabateel.

1 kommentaar:

Morgie ütles ...

Mässuline.
Kunagise "tahaks mustlasena" laulu moodne versioon.