10 märts 2017

Kalliskivinäitus

Tartu Botaanikaaias oli orhideenäitus. Iludusi oli igasuguseid, vaim sai tublisti ära toidetud. Õiekesed, juurekesed, lehekesed - kõik see, millest meie suurema osa aastast ilma oleme.
Lisaks orhideedele märgin ära ka lihasööjate vivaariumi, vaadake, kui õnnelikud taimed soojas ja niiskes õhus on.





5 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Nii äge! Kui koju tulen, sean ka sammud Botaanikaaeda. Seal on alati ja igal aastaajal midagi vaadata :)

mustkaaren ütles ...

Isegi, kui näitus läbi, on seal õitsvaid nii orhideid kui muid. Ma pidin lastega kiiresti selle näituse läbi jooksma, seepärast on õnnestunud pilte vähe, ja pyhapäeva puhul rahvamassis kippus alati kellegi pea kaadrisse jääma. Soovitan, pilet maksab kopikaid, aga vaadata on millist ja kahemillist!

Ise Hakanud Lillekasvataja ütles ...

Aitäh, näituse eest! Nii vahva! Imelised salamaailmad

Fideelia ütles ...

Kas sa käisid ka II korrusel succulentide ruumis?! Mulle öeldi, et mu tääkliilia on seal. :)

mustkaaren ütles ...

Käisin. Kuna mul oli kiire, siis ei jõudnud paljusid taimi vaadata. Sinu tääkliilia pea on ju päris lae all, ma ykskord ekstra vaatan ;)