05 november 2023

Ai


Tapvate hingamisteede viiruste laborid, nimetagem neid ikka korrektselt haridusasutusteks, töökollektiivideks ja kaubanduse keskusteks, on avanud oma põhitegevuse hooaja, sydamed ja uksed. Minagi sattusin kõige järgi järeldades yhe järjekordse covidi tulisesse embusse.
Neid on palju ja nad kõik on vastikud.
Yks mees oli kuu aega haige ja terveks ei saanudki. Siis läks tööle, sest pidi, mitte et tervis oleks tulnud.
Ma pole teda kunagi näinud, aga.
Ma tunnen tema valu.
Ei soovita, 1p.
Kõik perekondlikud kohustused on täitmata, kaubad ja reisijad vedamata.
Kõik valutab.
Ja mina vedelen.
Varsti oleks vaja sõita.
Ma peaksin.
Aga ei taha.
Mitte miski ei mõju ega aita.
Md, nädala alguses oli meie rahvamajas pidu. Otsige YT bänd nimega Aristocrats ja siis te alles näete.

7 kommentaari:

HelveL ütles ...

Harakalõ halu, varõsõlõ valu...

Kaamos ütles ...

Võrus? Selline kontsert?
Peab hakkama reklaame hoolikamalt jälgima....

Lendav ütles ...

Ma olen 20 sekundit su soovituse peale kuulanud ja aaaaaa! mul on seda vaja!

Haige on nõme olla. Loitsin koos Helvega.

Rahutu rahmeldaja ütles ...

Haigus on üks vastik lugu, ühinen loitijatega

Rahutu rahmeldaja ütles ...

Jeesuke kuidas see bänd teie rahvamajja sattus :O Täiesti suurepärane ju

mustkaaren ütles ...

Aitäh, tervenemine is downloading, success 16% :)
Paar aastat tagasi hakkasid muusikutest isa ja poeg Kelp Võrus rahvusvahelist basskitarrimängijate töölaagrit pidama ja ilmselt sellest syndis Võrus kontserte korraldav virma, mis fb-s reklaame jagab, Akantus Music või midagi taolist. Ma pillimängijana jälgin siinkandis toimuvaid yrre ja koolitusi ja huvitavamaid käin vaatamas. Õudselt kurb ja piinlik on aga, et meie rahvas tunneb yldiselt ainult ööklubinduse vastu huvi. Kui Aristocraatide 1. mäng oli juba augustis täiesti välja myydud, siis lisakontserdis näitas piletiinfo veel mängupäeva õhtul u 30% vabu kohti. Mis toimps, Lõuna-Eesti??? Bändi kogu tuuril, kokku pealt 40 mängu, tehti/tehakse ainult 2 lisakontserti, 1 neist Eestis, ja rahvas ei tule?

Piret ütles ...

Väga hea, et tutvustad, muidu poleks teadnudki.