02 oktoober 2023

Iigaav

Põlve lõhkusin ära.
Lilli kastma minnes, veepudel näpu vahel, köögis tasasel põrandal. Põlve kuratteabmiskõõlused tegid KRÕPS! ja ma muutusin sekundi murdosa jooksul yhejalgseks piraadiks.
Igav on diivanil molutada, ilus õuesjooksmise ilm on ju. Yritan internetti läbi lugeda, aga uvitavat on väga vähe. Telekat vaadata ei viitsi yldse,  pille mängida ei taha. Tahan õue! Ma pean!!!
P.s. hyva lugeja kindlasti kurvastab, et ma sisurohkeid ja tujukyllaseid tunde-, mõtte- ja suhtepostitusi ei kirjuta, et kindlasti olen ma nii laisk ja halb inimene, või et mul neid asjandusi koguni polegi. Tegelt on kyll - ma arvan, tunnen ja suhtun iga asja kohta, aga 2 näpuga nutitelosse on ebamugav teksti asetada. Ja kui sa näed väikesevõitu ekraanil sellest ainult mingit osa, siis juhtub, et serva taha jäänud osad ei seostu nähtavaga alati päris täpselt, ja siis hakka yle ja yle toimetama.
Maiviitsi. Mugavam on igavat inimest mängida. Sorri. 

4 kommentaari:

Marfa ütles ...

Kas jalg sai korda?

mustkaaren ütles ...

Ei, see on siuke progresseeruvat laadi asi, mis enam ei parane. Suvest saadik on juba paar KRÕPSu käinud + 5-6 päeva yhejalgset lendamist, muul ajal saab ettevaatlikult käia, aga mitte midagi muud.

Lendav ütles ...

Kõõlusega jama? See on jama jah. Ma isegi ei tea, missuguseid kõõlusehaigusi üldse olemas on, mul on isiklikud kogemused ülekoormussündroomiga ja kõõlusetupe põletikuga (õlg). Põletiku vastu aitas blokaad, ülekoormussündroomi vastu ainult peenelt ja täpselt juhendatud võimlemine, 3x päevas ja mitu kuud. Korra nädalas käisin ennast spetsialistile ette näitamas, liigutusi korrigeerimas ja harjutusi täiendamas. Nõme oli. Väga. Aga aitas.

Kas selle sinu häda vastu mingit ravi oleks võimalik saada, et ta vähemalt hullemaks ei läheks ja jalg ikka kasutuskõlblik oleks?

mustkaaren ütles ...

Ei, meie kandis ei ole muud kui tasulised fysioterapeudid. Määrin ja lonkan edasi.