26 veebruar 2023

Tglt

Eilane postitus oli vähemalt 1 asja poolest puhas vale... Kui siinkandis yldse midagi õhulist keerutab, siis on see rõve tuisk ja mitmendat päeva kestev lumeuputus, nii et isegi kõrgetest Nokia kummaritest kipub see ...aine sisse ronima. Ma viskasin oma tohutust laiskusest sae kööginurka maha, veomasinatest on lumehunniku alt paista ainult palgikäru yks tagumine kastihaar, lumelabidad on kõik viledaks nyhitud, lumehunnikud kasvavad kõigest hoolimata. Aga mina tegelen kuratteabmillega.
Hyva lugeja jaoks väike kaader eelmisel suvel alustatud kuratteabmilledest, mis ootamatult vara, novembri keskel alanud talve tõttu, said ootamatult palju tähelepanu ja mänguaega.
P.s. palve hyvadele lugejatele - ärge muretsege minu pärast,  vaid rõõmustage. Mul on tõesti palju kergem, kui ei pea enam viisakalt oma isiku kohta käivat lakkamatut ja kõikvõimalikel viisidel väljendet põlgust taluma. Ja nn meeste tööd teen ma juba pikad aastad ise ära, saladuskatte all võin teile reeta intiimse detaili - tegelikult kasutatakse nt mutrivõtme juures oma käsi ja aju!

1 kommentaar:

Nell ütles ...

Vahel kui mõni vagatseja miskit "meestetööde" kohta kobiseb siis kipun vastama stiilis, et mul ei ole peenisega käsitletavat kruvikeerajat, saab niisama ka...