24 veebruar 2023

Kevadtuuli keerutab

Kõik teavad, et ma olen kuri ja nõudlik, aga seeeest ylekohtune inimene, näen ainult oma vajadusi ja kogu jutt käib teemal mina-mina-mina. Rasket palgatööd teha ma ei viitsi, lapsi kasvatada ka ei oska, majapidamine on lausa kohutav ja elamiskõlbmatu. Kedagi ei huvita, mida kõike ma kokku keerata oskan, niikuinii ei tule sellest midagi välja. Sõbrannasid ja sugulasi sellisel inimesel muidugi ei ole. Ja aasta alguses ostis mu abikaas endale Maakonnakeskusesse tagasihoidliku korteri ja läkski rõõmsalt sinna elama. Meil käib ta yle nädala, kui midagi tarvis on, muul ajal on vaikus.
Kui nyyd päris aus olla, siis mul ei ole absoluutselt kahju. Me elasime viimased kymmekond aastat ikka väga erinevates reaalsustes. Minu oma talle ei sobinud, tema oma ma jälestan. Seega ma arvan, et meil kõigil on nyyd puhtam, kuivem ja muretum tunne. Jäänud on veel mõned juriidilised peensused, siis saan pyhenduda täiesti omaette elamise askeetlikule kunstile. Kõik on selge, lihtne ja paigas.
Ma räägin, gluteenist loobumine aitab organismil paraneda ja puhastuda.
Aga talvest on kõrini.

6 kommentaari:

Marfa ütles ...

Sul on sõbrannad, ära seda unusta! Mul pole endal transporti, aga kui sul on abi vaja ja ma olen Eestis, anna palun teada, küll selle autu ka kuskilt leiab ja tuleme kohale ning teeme, mis tarvis.

mustkaaren ütles ...

Tänan pakkumast. See teadmine on väga väärtuslik.

Lendav ütles ...

Kevad ei jää tulemata.

Kuidas sul tegelikult on? Mõtlen siin oma varasemate kogemuste peale ja - kas kirjeldatud elumuutus on teinud olemise kergemaks või raskemaks? Igas mõttes, elukorralduslikult, emotsionaalselt, majanduslikult? Minu lahkuminekud on osutunud elupäästvateks pääsemisteks, olen saanud nendega liigraskest koormast lahti. Aga see ei pruugi kõigil alati nii olla.

Kui milleski abi vaja, siis anna märku. Ma ise olen ses suhtes kehv märkaja, et ise kõrvalt vaadates ei saa aru, mida teisel just täpselt võiks vaja olla ja jätan tihti tegutsemata. Nii et ütle selge sõnaga, mis kuhu ja kuidas ja võid minuga arvestada.

Morgie ütles ...

Aa. Aga maja jääb ikka sulle?

mustkaaren ütles ...

Ee... lihtsam on öelda, et kõik on minu, sest muidu poleks meil enam midagi. Varade lahususe leping on ka abiks. Ma lasin kunagi selle teha, et vältida varalisi ja suguluslikke yllatusi ning et lastel igal juhul kindel katus pea kohal oleks. Kysimus polnud kas, vaid millal. M korter joodikute majas ning tema põnevalt muutuvad plaanid kvalifitseeruvad absoluutselt. Ma kohe ei tea, mis suunas joosta. 😀
Te olete oma olemasoluga abiks, mateeriaga hakkamasaamist ma praegu õpin uuesti, sellega pean ma ise tegelema.

HelveL ütles ...

Ma väga loodan, et siit alates saab kõik ainult paremaks minna.