19 veebruar 2022

Pea asi

Meeletu kogus lund, millest osa on veel novembri lõpust pärit, sulab tasakesi. Iga päev tuleb vastikut vihmakest, mõnikord koos tugevama tuulekesega. Mõnikord sajab jääkuubikuid ja öösiti salaja lund. Samas tempos jätkates on jyripäevaks maa must, kui optimist olla. Soe ja pehme sulailm aga on enamasti pilves, mida syva-õhuookeanielajas väga ei armasta. Ma tahan päikest ja minu troopilised aknalauasõbrad samuti!
Teisipäevast alates on meil aga avatud karoovaviirusepesa. Kõigepealt tuli 1 laps haigena koolist koju, kiirtest positiivne. Järgmisel päeval jäi teine laps haigeks, kiirtest positiivne. No ja eile õhtul jäin mina. Testi teen ...pärastpoole. KÕIK VALUTAB, KOGU KERE, JALAD, PEA, ERITI PEA, KURAT KYLL. Muidu on nagu tavaline kõritõbi. 
Aga helmekaktustel on õienupud.
Ja mul on maruhea suletekk.
Olgem positiivsed, onjä.

5 kommentaari:

Lendav ütles ...

Karoova käib siia ja sinna, hiilib järjest lähemale, siia tarre pole veel jõudnud. Kuid küllap see on ainult aja küsimus.

Ega ei oskagi muud soovida, kui kiiremat paranemist!

Ja kui tervis lubab juba külalisi vastu võtta, siis ma tahaks tulla ja tellida mõne kärbse ning helmekaktuse jupikest küsiks ka. Sa kunagi aasta tagasi näitasid ühest helmekaktuse pilti, mida mul oleks lausa eluliselt vaja. Mõtle välja, mida sa vastu tahaksid.

Varesele valu, harakale haigus, meie Kaaren saagu terveks! 🐧
(Tahtsin varest ehk harakat lisada,aga pingviin oli siin valikus paraku ainus musta-valgega lind. Et siis pingviinile muu tõbi!)

Morgie ütles ...

Oluline on nina lahti hoida, et va põskkoopapeletist ka otsa ei saaks.

mustkaaren ütles ...

Ma ei oska enam suuga hingata, nii et taruvaigupiiritus ja wc-paber on abiks.
Lendav, Sind huvitavat helmekaktust on mul ka suurem eksemplar, millest saab lylisid näppida. U märtsis on taimed kasvu alustanud ja juurutamine edulisem.

Marfa ütles ...

Tervist, tervist ja veelkord tervist! Et omikron liiguks sinna, kus on tema koht - kreeka tähestikku siis.
Meil on juba ka mõned pereliikmed omikroni põdenud, aga osad vaprad siiski püsivad viirusevabad. Õnneks. Viirushaigused on kõik rõvedad ja üldse on haige tüütu olla.

mustkaaren ütles ...

Attäh.