09 veebruar 2022

Luuvalupäev ja kärbsed peas

Õhta on käes, ma vedelen voodis ja rullin Pinteresti. See on kunstinäituste, moešõude, käsitöömesside, töötubade ja reisimise eest ja asemel. Jõuan (denim, taaskasutus, moekunst) suuurte, XL teksakleitideni ja imestan ikka ja jälle- kuidas, oh, kuidas naised, kehakaalust olenemata, saavad pikalt kapata kõrgetel kontsadel? Mitte ainult pildistamise ajal, vaid mõned kõneldavasti pikkade tööpäevade kaupa??? Mul on alati, põhikoolist saadik, 3-4-st sentimeetrist kõrgema kontsa peal pöia- ja varbaliigesed koledasti valutama hakanud, nii et kogu elu ei mingit ilu ega naiselikkust. Täna on mul õige mitu paari korralikke ja ilusaid elamisväärselt madalaid jala-anumaid, millest mõned kõlbaksid ka kleidi juurde, kui ma neid kannaksin, aga jälle - mis kleiti kannab inimene, kes ei kasuta kontsi, vaid kärutab puid ja viskab sit...remondib toru? 
Ropp rööprähkleja mõtleb nyyd poolikute projektide lõpetamisele, ja enne ei õmble mitte yks kleit, toodagu ukse taha kasvõi tonn ilusaid kingi (madal, nahast, tänan) ja teine tonn kauneid (teksa, kamo ja suured lillmustrid, aitäh) kleidikangaid. Minu meisterdamiseurkas on praegu soe tänu sulailmadele ja igasugune prokrastineerimine seega kohatu. Jäänud on veel madalrõhkkonnaprobleem, aga selle vastu aitab peenhäälestus kohvi ja ravumitega. See kyll paneb vere ringlema ja laseb töid teha, aga ajab ka koledasti rööprähklema. Ma olen nagu parv kärbseid inimese nahas. Kärbsed on mu peas ja neid jätkub igale poole mujale.
P.s. olen ostnud korraliku portsu tikkimisfaile, lilled-linnud-liblikad, aga konkurentsitult kõige enam kasutan Kärpseid. Antud tööst tuli kingitus tytrele, see oli põllekangas enne välja lõikamist. Ma arvan, et ei ole kohta, kuhu need Kärpsed ei sobiks.

5 kommentaari:

Rahutu rahmeldaja ütles ...

Need sobivad tõesti igale poole, imelik aga kärbes võib ka imeline olla :)

Marfa ütles ...

Kärbsed sobivad igale poole, mul on Muhu sukkadesse ka kärbsed kootud, sest mis sukad need muidu oleksid.

Trutto ütles ...

Kõrgete kontsadega käimine on harjumuse asi. Kui nendega käid, on raske madalate kingadega harjuda. Aga need on linnatänavate kingad. Liiva- ja mullamaale ei sobi. Vanematel naistel tuleb ka nendest loobuda. Madalad on mugavad igal maastikul. Mood ka muutuv aina. Värvid annavad kärbestele näputööna ikka täieliku efekti.

Milda ütles ...

Need on ikka väga ilusad kärbsed!

notsu ütles ...

Päris kõrgetega ei käi ka mina, aga praegusel plödi ja libeda ajal olen avastanud, et saapal on mõõdukas konts isegi eeliseks: saab kahtlasesse pinnasesse kõvemini kinni lüüa kui lihtsalt ühtlase talla kanna.

Ja mul on ka kogemusi, kus säärelihased on nii väsinud ja pinges, et ilma kontsata käies lähevad krampi. See on muidugi nokk kinni, saba lahti situatsioon - kontsaga saavad vatti pöiad, ilma kontsata sääred.