18 august 2024

Lihtsalt pajajuttu

Pliit ajab suitsu sisse. Ja mu tänast supitegu on vallatud roosakirjud päikesejänkud vaatama tulnud, hõljutlevad julgelt oma õrnu hännakesi kohe mu põrgupalava moosikatla kohal. Ajaloo huvides olgu mainitud, et moosi pole see pajake oma elus veel näinud, kyll aga keetnud vett ja loonud värvipurust ning lõngadest tumedaid suppe. Lisaks mikromajanduslik tõik, et ma lihtsalt ei raatsi kantmeetrite kaupa oksi niisama taevasse lennutada, lõkkes tekkivast soojusest tahan osagi kinni pyyda ja patta pista.

5 kommentaari:

W ütles ...

Moosi, lõnga ega karedaid sokke ei taha.
Uhhaa või seljanka oleks teine teema.

mustkaaren ütles ...

Hea, et pliitide muidki otstarbeid meelde tuletasid, kokanduslikke näiteks. Meil algas seenehooaeg ja neid on ka õues keeta asjalikum.

mustkaaren ütles ...

P.s. muuhulgas on mul väga tuim nahk ja põdranahast sokid poleks yldse probleem.

W ütles ...

Kui väga tuim on, siis pole ju mõtet end sokkide ja jalatsitega vaevata.

mustkaaren ütles ...

Kõigi eelduste kohaselt juhtub see õige varsti, aga niikuinii pean ma ennast vähemalt koera sydameyssi loomadelt mh inimestele levitavate pistesääsklaste eest korraliku paksu turvisega kaitsma. Kaalumisel on täispikkuses kombekate kudumine. Talvepoolaastal on nendega ka hea soe magada.