02 juuni 2024

Mis tuleb siis,

...kui elu õied on väsinud?
Vikatimees.
Mis saab siis, kui vikatimees on väsinud?
Kaos tekib.
Aga yhel kenal hommikul, kui ei ole väga palav, paneb vikatimees kummarid jalga ja asub kaosega töötama, ohjeldamatut ohjeldama ja mõeldamatut mõõtu ajama. Vaat sellist.

5 kommentaari:

Kaamos ütles ...

Niitsin täna umbes kuus tundi. Nüüd on mul joodiku päevitus ja ma nuuskan võililleparašütiste.
Aga ilus on, eksole?
Ja su pilt on väga ilus

mustkaaren ütles ...

Oo. Sa oled superkangelane! Suudad tööl, reisimas ja teatris käia ja terve päeva järjest niita! Mina yle 1,5-2 tunni ei suuda, ja siis valutab maks terve ylejäänd päeva! Ja siis hakkab veel sydametunnistus ka valutama. Kurat, pidin ma yldse syndima. Hulk jama oleks ära jäänud.

Kaamos ütles ...

Ma niitsin traktoriga, see on ju boonus. Tavalise vanakooli riistapuuga olin eelmisel päeval paari tunniga käpuli.

mustkaaren ütles ...

Mul ka mootoriga asjad, husqvarna metsamehetrimmer ja miski traktorinärakas, AGA IKKA ei jõua. Sellise asja pärast on mul VÄGA piinlik. Aga mitte naabrite, vaid iseenda ees.
Sa oled siinkirjutajast ikkagi vähemalt 4x vintskem.

Kaamos ütles ...

Aitüma kiitmise eest, seda oli vaja! ♥️