29 juuli 2023

Laiskvorsti järgmised hädad

No ei viitsi läpparit tööle panna, et oma surematuid mõtteid maailmaruumi risustama saata. Kesse jõuab ja viitsib, mul protsessor ju kogu aeg huugab. Võtame parem mingi lihtsa ja yldinimliku teema, näiteks õgimine. Las siis täna raiskab internetti tegevaid loodusvarasid rõõmsa hernehelbepudru pilt.
Karrit on ka sees, et ikka kindlasti rõõmus oleks.

4 kommentaari:

tegelinski ütles ...

Supid on mu lemmikud, aga sellist suppi mina pole söönud!
Minu hernesupp on Salme Masso retsepti järgi :)

mustkaaren ütles ...

Ma olen väga erinevaid herneroogi teinud kõikvõimalike lihade ja lisadega. Aga praegu mõlgutlen kapis vedelevatest kooritud hernestest kotlette teha ykspäev. Kaua nad ikka vedelevad.
Salme Masso juhtus kitsal ajal elama. Ta oleks avaramate võimaluste juures oma kokakunsti ja -teaduse kosmilistesse kõrgustesse viinud, kindel see.

Morgie ütles ...

Kui on basiilikut, siis see teeb ka alati väga rõõmsaks hernesupi.
Mulle õudselt meeldib, et meil on see induktsioonpliit, millele saab panna keeduaja ja hirmus madala kuumuse - panen suitsukondid madalal tulel 40 minutiks keema, teen igasugu asju, tulen tuppa tagasi, vaatan potti ja panen veel natukeseks, seekord hernestega. Saab siukse puljonksi, et vohh nohh. Ja pluss porgand ja sibul pannil praetuna sinna sisse.
Ja see sinu kingitud basiilik annab viimase sära. Nii hullu basiilikut pole ma oma elus tõesti veel kohanud.

mustkaaren ütles ...

❤️ basiilikut. Neid on palju erinevaid ja kaneelbasiiliku seemneid saab ka Tartust osta.
Sibulat PEAB enne söögi sisse panekut kõrvetama, see on oluline osa roa maitsest.