06 september 2019

Viimased valged õhtud

Nii mõnigi september on alanud vihmaselt, hallaselt ja vastikult. Sel aastal siis teisiti, see suvi paistab kestvat, loodetavasti ka lõpeb päikeseliselt ja rõõmsalt, soojalt ja lopsakalt. Delikaatsete isikuandmete liputamise korras teatan, et 2 nooremat koolilast läksid sel aastal varasemast rõõmsama meelega kooli, vanem poiss alustas kutsekas keskeri õppimist ja harjutab yhikas iseseisva elu elamist. Esimesed kommentaarid on olnud rahulolevad, erinevalt põhikoolist. Vanem tytar jätkab seda, mis käsil, tal on teha rakenduskõrgi viimane aasta. (Kuhu ta edasi läheb? Mis tal plaanis võib olla? Emasyda sygeleb juba praegu.)
Abikaasa on sama, ee, kõikuva teovõimega nagu alati.
Teised väetid ja tõbised tegelevad kah aeglase kustumisega, see on kogu eluslooduse saatus.
Aga ise olen tõbilane nagu ikka. Mind märtsi lõpus-aprilli algul tabanud tundmatu tõbi on mälestuseks jätnud pidevad kaelavalud, kerged koordinatsioonihäired, õhtused krambid koos hallukatega ja syveneva RA.
Selle peale ma ketran.
Ja lilled õitsevad.




5 kommentaari:

algusestpeale ütles ...

Siin on hetkel külmem kui kodumaal, nii et nautige siis minu eest ka vananaistesuve :)
PS Kas pole see hää tunne, kui kõik on tööl ja koolis ning võib pesupesemise, kokkamise ja koristamise asemel aeda suunduda või hakata näituseks ketrama?

mustkaaren ütles ...

Ärkamine on minu jaoks alati paras põrgupiin, nii et punnitan lapsed ilusasti kooli ja siis ravumid ja kohve, et pilt ikka ilusti ette tuleks 😁 aiatöödest ma enne lõunat ei suuda isegi mõelda, oleme aus nyyd.

Lendav ütles ...

Praegu on alles suvi. Vananaistesuvi on papa Želnini definitsiooni järgi see, kui on olnud mõnevõrra jahedam ja sügisem periood, siis juba esimesed öökülmad, aga päevad lähevad soojaks. See on kas septembri lõpupoole või oktoobri alguses. Ja. Papa Želnin ütles alati "naistesuvi", sest naine ei olevat kunagi vana.

mustkaaren ütles ...

Jah, suvi pole veel otsa lõpnud. Viljapuudele ja seentele see sobib.

algusestpeale ütles ...

Ma oleksin väga rõõmus, kui suvi jätkuks 09. oktoobrini, siis ma tulen koju ja saan ka sellest osa ;) Elukogemuse põhjal muidugi on karta, et selleks hetkeks on ka vananaistesuvega ühel pool, aga no kliimamuutused jne - järsku sel aastal lõpeb suvi teisiti.