22 detsember 2015

Toas ja õues



Mulle meeldib soe.
Ka taimedele meeldib. Nii mõnigi punanina on liiga pikalt maast välja kyynitamas, eks hiljem tuleb kompostikäru ja labidaga yks talvehädaliste katmise tiir teha.
Õues on veel poolikuid töid kyll, eriti need yleelusuuruses materjalivirnad, eriti uuele sissesõiduteele maha virutatud kaubaalused. Jah, mulle meeldib puit, aga selle kõigega yksi tegelda on natu liiga aeganõudev. (Miks Kaubaalused? Aga seks, et enamus kõlbab nimelt kuuriseina laudise tegemiseks, ja kuure on mul vaja palju, hehe.)
Enne jõulu on kiire njaputöö tegemise hooaeg. Teen mõned pätikindad. Ja pesen villu. Sest pesumasina tuline pulbrivesi on hea koitapja ja sõnnikulahustaja.
Jajah, nii on.

6 kommentaari:

Eve Piibeleht ütles ...

Mulle hakkab tunduma, et ma olen lootusetu looder ehk ainuke inimene, kellel enne jõule kiire ei ole :)

MUHEDIK ütles ...

Ma arvan, et kõik taimed toimuva üle küll ei rõõmusta. Ma lausa tunnen kaasa sibullillede kasvatajaile.
Meie pere ei kiirustanud sugugi ja pühapäevast peale on meil aega päris laialt käes :)
Ilusaid pühi teie peresse!

Rahutu rahmeldaja ütles ...

Nüüd on küll viimane aeg tempo maha võtta ja pühad ligi lasta :) Ilusat teile :)

Futu ütles ...

See kass on küll nirvaanas.:) Naturaalseid pehmeid materjale nad lausa jumaldavad. Kui meil lõngakasti kaas pealt ära ununeb, siis läheb kass sinna, nagu riidekoi, sisse ja sõtkub, endal silmad õnnest pahupidi. Aga villasid ei ole meil kaua sedasi mõnusalt saadaval olnud.:)

Köögikata ütles ...

Hmm, mismoodi pestakse villa pesumasinas? No ilmselt pesukotis, aga kui kõrge temperatuuriga, millise pulbri ja programmiga? Ja kuidas pärast kuivatada? Ma ehk saaks ühelt naaberküla onult omale natuke sellist pesemata villa nuiata, käsitsi ei hakanud mõtlemagi kui ta pakkus, sest sellist aega mul pole.

Häid pühi ka!

mustkaaren ütles ...

Käsitsi ei saagi, spets villaprogrammis jääb sõnnikuseks, veidigi kõvem pesu vanutab villa vildikamakaks. Mul ei ole pesumasin otse kanalisatsiooni yhendatud, vaid äravoolu saan vanni lasta. Sest puhast vett villa esimesteks pesudeks raisata ma ei taha. Paar viimast ehk. Aga tõesti, aeganõudev see on.