01 detsember 2015

Lugu vaesest moosekandist (tahes-tahtmata kohati biograafiline)

Ah et miks mu pead ei kata uhke kaabu
Miks jalgsi teie ukse taha saabun
Miks teistelt pärin kogu aeg - mis kell on?
Miks pillikohvris loksub odav Epiphone?

Refrääni moodi asi:
On iseendas elamine raske töö
End tuleb sõbralikult teretada päeval, ööl
Ja jälgida, et tõustes pead ära ei löö
Sus ruumi vähe ja päev on sama pime kui öö

Ma võiksin ette maalida ju teise näo
siidsärgis seistes avada uue elu kui peo
Kuid kutsutud jumalatel alati teised plaanid,
Ja jälle seisan yksi oma musta laega saalis

On iseendas elamine...

Kui hommikuti avan aknaluugid,
Hall päike hallis taevas pole uudis.
Kuid yle porist taeva sirgub vikerkaar,
Ma selle ilmumiseks juba mõndagi teha saan.
On iseendas elamine...

6 kommentaari:

Rahutu rahmeldaja ütles ...

see refrääni moodi asi :D meeldib mulle iseäranis hästi

Futu ütles ...

head sõnad:)

tavainimene ütles ...

Kus on videod? ;)

MUHEDIK ütles ...

Mulle meeldib väga see viimane salm :)

Ise Hakanud Lillekasvataja ütles ...

lalalalalaaaa

Hundi ulg ütles ...

Hea!