20 oktoober 2015

Ööd on nii mustad,

Et taevast on hästi kosmos näha. Aga päevad on hästi unenäoliselt kuldsed ja kalk hilissygis hoiab veel eemale.
Hoovis hakkab sm Kaos tasapisi koomale võtma, sest kuuri karkass on katuse all, teatud materjalid on otsas ja teisi saab jalust ära tassida. Ma ootasin seda hetke mitu aastat :)
Ja Lendava kylaskäik ning väike labidaga urgitsemine pani mulle korraks teised silmad pähe ja tekitas mõned head taimedekolimise-ideed. Sest maja ees vedelevas peenras on noorena yhtlaselt madalatest taimedest saanud kirjude krantside kari, kus väikesed sebivad arusaamatult suurte vahel. Ja seda asja tuleb parandada.
Ka mu vana sõber Komplekt Liigesevalusid on kohal ja teeb usinalt projekte sõprade Unetuse ja Posttraumaatilise Stressiga. Nende vastu aitab täisvillane kampsun ja mõnus liigutamine, aga vatti täis pea segab oluliselt tõhusamaid mateeriavormimisi. Õnneks on mul autopiloot, mille järgi teatud asjadega hommikuti pihta hakkan, siis vähemalt ei lähe aeg tulutute mõtlemisharjutuste peale raisku. :)
Ja ongi aeg edasi liigutama hakata.


Laupäeval oli ilus ilm. Vedasin kaupa. Õhtul käisin Rahvamajas kylateatrit vaatamas, tantsubändipoisse imetlemas ja venna sõpradega paari sõna vahetamas, aga siis läksin jälle garaaži kidrat mängima, sest see oli lõbusam kui võõraste keskel tonti mängida. Omandasin paar uut töövõtet ja treenisin vanu.
Mõne nädala eest tassisin koju hirmus häälest ära vana klaveri. Olemasolevate võtmetega punnitades (lukksepatööriist on pilli jaoks liiga ebatäpne) sain häälde 2 klahvi, aga selle töö lõpetamiseks tuleb jälle palvetada lukkseppa, kes teeks selle õiges tollmõõdus kylmutusseade spetsvõtmest... Ma nägin seda võtit, ja meistri töötempot ja stiili tundes ootan õige kujuga pillivõtit veel mõne nädala. Ega mu parem käsi praegu midagi keerata ei lase ka...
Ikkagi on ööd mustad.

4 kommentaari:

MUHEDIK ütles ...

Mulle meeldivad sünkmustad ööd, saab sügavalt ja rahulikult välja magada

Anonüümne ütles ...

Klaver ... oo, ma ei väsi imetlemast Sinu oskusi pillide elluäratamisel ja pillimängul. Oskaks kasvõi ühtki instrumenti tinistada, aga ei. Ma siis kuulan neid, kes oskavad:)

Rahutu rahmeldaja ütles ...

Kui Sa oma klaveri oled kord häälde saanud, siis meil on ka üks... :D

Eve Piibeleht ütles ...

Kuldsed päevad aitavad pimedatest öödest läbi tulla. Eile hakkas mulle juba tunduma, et nüüd võiks üks nädal aega parajat mordorit tulla, et sajaks ja tuulutaks ja näitaks tõelisi sügisekihvu. Saaks end mõnuga kamina ees kerra tõmmata ja meeldivate asjadega tegeleda.