28 mai 2014

*** (laulutoorik ja selgitus)

Päike veereb kahvatu päevavarjuna, yle taevase aasa peegeldub ta siidikuma Kelle huultel on unetuse soolane maitse See võib tulla mu juurde hypata jääkylma vette ...... Ka siis kui õhus lendlevad kerged siidisiilud On õhus tunda kurbust, mängib viimane viiul Keda ehmatab tuhat kirelille leekivat lehte Võib tulla mu juurde hypata jääkylma vette ....... Nad ootasid kaua kylma kulu all, Nad olid valmis tõusma sooja vihma all Soe tuli, puhus lõunatuule vilepilli Yksteise järel tõusis kulust kirelilli Ma näen jälle värve, soojust, elu, Kirelilled, jääge meiega ...... /Peaks veel paar salmi tegema/ ..... Juba paar aastat tiksub mõte teha ports laule. Asi seisis saatepilli taga, jõuludeks ostsin 12-keelse ja jaanuaris lasin remontida 6-keelse, varem polnud aega ega võimalusi. Järgneva aasta jooksul (Hahhahaa!) tuleb katsetada erinevaid salvestusseadmeid, audio ja video (elagu kaasaegsed mobiiltelefonid), sest heade inimeste rõõmuks tuleks ju midagi juutuubi yles panna. On inimesi, keda see ehk rõõmustab. Eriti neid, kellega kunagi koos mängitud-lauletud. Ja neid, kelle luuletustele ehk saab viis tehtud. Ehk näpistan laulutegemiseks mõnest päevast selle tunnikese, kuigi raske on - töö arvelt ei taha ja õhtul väsinuna ei jõua. Muide, tellisin Jõuluvanalt totaalse transformatsiooni, ja mul on selle suhtes omad kahtlused - liiga palju kahtlasi tõbesid (liigesed, kurnatus jms) ja mäluprobleeme. Muusika, avita!

6 kommentaari:

Rahutu rahmeldaja ütles ...

ilus :D

MUHEDIK ütles ...

Ilus jah :)

Anonüümne ütles ...

Isegi väga ilus, aga kurb ka. Maurus

Futu ütles ...

Ilus.:) Mu Laps teeb ka vahel laule.

Eve Piibeleht ütles ...

Nende kahtlaste tõbede nimi on üldine ülerabelemine. Puhkamiseks peaks rohkem aega võtma (pada noomib katelt, eks...)

Köögikata ütles ...

Oi-oi, kindlasti leia see puhkeaeg ja tee meile mõned ilusad (kire)lillelaulud. Ma ei jõua ära oodata.