17 juuni 2022

Lapsed

Sel nädalal oli meil mitut sorti kooliaastalõpetajaid. Ma pidin iga natukese aja tagant sae, niiduki või traktori käest viskama või katkestama sensoorse ylekoormuse tõttu voodis värisemise ja kedagi koolist ära tooma, sest eel- või pärisviimane koolipäev ja. Täna oli samuti sihuke ennelõunase molupesemise päev, sest vanem poiss lõpetas ametikooli. Palju õnne mulle, aitäh!
Fotol näeb hyva lugeja, mis juhtub siis, kui kooliplikal ilusa ilmaga vaba aega yle jääb. Siis ta lammutab paljaste kätega sauna ära. Jah, ta on hulljulge lapsuke. Jah, saunapalgid olid läbinisti mädad ja pehmed. Jah, ma pean seal jätkama tööd riistadega, mida ma lastele veel kätte ei anna. Või kui, siis ikkagi varsti, sest oleme aus, kere on minul juba logu, tegemata kodutööde nimekiri juba päris pikk ja tulebki juba pärijaid välja õpetama hakata.
Ilusat suvejätku mullegi!

6 kommentaari:

Marfa ütles ...

Su lapsuke on lausa enneolematult äge, töökas ja igatepidi nunnu!
Sa võid oma laste üle täiega uhke olla :)

mustkaaren ütles ...

Attäh. Ää... mul on tglt rohkem lapsi ja mõnikord on nad jäledad. Eriti, kui mitu autismispektris viibivat isikut omavatel argumenteerima hakkavad 😁

Epp ütles ...

Väga äge tütar sul! Järelikult ka äge ema, ega need lapsed tühja koha pealt kasva.
Aga lubatagu minu kui saunalammutamisega sarnaste tööde spetsialisti suust ka üks märkus - KUS on lammutaja turvajalanõud?? Varbad puha paljad, ai vai.

mustkaaren ütles ...

Ema oli äge vanasti, täna on juba suht töövõimetu, aga ega lapsed ei pea siis lõbustusteta elama :) töösaabastest niipalju, et enne vanainimest ei kuulata, kui ise nael jalga astutud või kivike varba peale kukkunud.

Morgie ütles ...

Õhh, argumenteerimine...
nagu seinaga räägi. Aga jah, palju õnne!

mustkaaren ütles ...

Täname!