03 detsember 2018

Vanarauajumalanna kaeblused

Mul on hoovi peal 6 erinevas lagunemisastmes autolaipa. Kuidagi märkamatult on nad meie hoovi hiilinud ja magupidi maha istunud. Kuna abikaasa teovõime ei ole väga piiramatu, siis on neist 4 minu nimel, 2 on teadmata omanikuga või arvelt kustutatud, ma tõesti EI VIITSI nende kõikidega isiklikult tegelda. Just praegu võtsin sundkindlustuse vältimiseks 2 raibet ajutiselt arvelt maha. Sest 1. neist on juppideks ostetud ja 2. liiga mädand põhjaga, Kuusakoskisse viimiseks tuleb temale võtta renditreiler. Tundmatute omanike iidvanad romud aga tuleb mul oma väikeste valgete käekestega tykeldada, materjalideks sorteerida ja vanarauaks myya. Ootan põnevusega kevadet ja rauatöödeks sobivat ilma.
Mõnda raibet on vahetevahel sõiduks vaja. Sellega seoses kogeb nii mõndagi ärritavat ja pahameelt tekitavat, et mitte öelda raevutsemapanevat.
Hea, et ma veel vihastadagi suudan. Järelikult olen elus!

Kommentaare ei ole: