23 juuli 2017

Seenetreiali nädalavahetus

Hääd inimesed Taga talust kutsusid mind appi puupakke peeneks lõikama. Mul kohe hea meel, et näe, saab yle tykima aja ilma naelteta puud saagida. Kohale oli tulnud rohkem rahvast ja valitses suvine kerge rannameeleolu, mõnel mehel polnud midagi kehakatteks peale kaabu:

Perenaise kuulus aed muidugi haljendas ymberringi, see kiskus kujutegijate mõtted ainult ja ainult aiale ja tema asukatele:




Mul hoolimata kõigist pingutustest ei tulnud midagi muud välja peale seente. Vihmane suvi, teadagi.



Teised pidulised jäid veel sinna, kui ma ära läksin, sellepärast ka mälestuseks saepurused pildid. Mu seenekestest jäi samuti siledam pilt tegemata, sest kaelaaju on kange ja see teeb hajameelseks ja uimaseks. Andke andeks, hääd Lendav, Lagle, Hallan, Ott, Andrus, majaperemees Ülo, kes kujumeistriteks olid, aga ka kõik teised abivalmis käte- ja silmapaarid.
Lähen homme Tagatalu plogisse vaatama, mis vormi siis valmis figuurid võtnud on.

6 kommentaari:

Rahutu rahmeldaja ütles ...

Ma pole kindel, et Taga talu homsekski kogu selle uskumatu toreduse reaalsuses kindel on :) aga mul on ütlemata hää meel, et sa tulid ja nii ilusa ja armsa seenepere meile aeda tegid

mustkaaren ütles ...

Igaks juhuks ytleks veel korra aitäh võõrustamast. Nii ilusat tööplatsi, nagu teil, annab otsida.

Futu ütles ...

Ma vaatan, et teitel on sääl lõbus olnud, väga uhked seened ja nunnu siil, metsahaldjast rääkimata, aga esimese pildi mulgi härrat oleks tore olnud ka teise kandi pealt näha.:)

Anonüümne ütles ...

Väga lahe :)

Ise Hakanud Lillekasvataja ütles ...

Ohh, lahe, nüüd peab tulema vaatama kõiki neid kujusid jälle!

MUHEDIK ütles ...

Häid inimesi ja ilusat tööd soosis isegi ilm, mille üle mul on küll hea meel :)
Seenepere on ju väga vahva, mis siis veel paremini väikese metsatuka alla sobikski kui siilid ja seened.
Tublid olete olnud!