16 detsember 2016

Suur palve

Kallis Soojade Kohtade Ja Tagumikkude Jumal!
Mu elu on läinud väga igavaks, kurvaks ja tagasihoidlikuks. Selle vastu on mul nyyd abi vaja. Palun võta vastu minu tagasihoidlik põletusohver selle mõnusa ja pehme ning hindamatu antiiktooli näol. Selle eest palun korralda mulle yks suurepärane amet, mis on yhekorraga nii huvitav, mulle kontimööda kui ka tulus. Minupärast kasvõi maailmakuulsa metalbändi bassimängija koht, kui ministriks ei lasta.
P.s. Seda kraami on mul veel palju. Minupärast võite, lugupeetud Jumalad, saada veel nii mõnegi pehme palgijupi nagu padja.

3 kommentaari:

Rahutu rahmeldaja ütles ...

Korraliku palve ja ohvri peale kui need on regulaarsed ja pillavad, muutub pehmeks isegi kivi, saati siis jumalad :)

Futu ütles ...

See oli hea palve, kindlasti võtavad kuulda.

Ühtsete soojadekohtade ringlus valitsus ütles ...

Armas paluja Teie palve on ärakuulatud ja Teie ohver on registreeritud põletusministeeriumis. Oleme nõus kohe vahetama Teie koha, esimese külma ja niiske koha soovijaga Meie ühises katlas.


Iseäranis siiras ja hea soov, soovige kõik midagi ja teid kuulatakse. :)