24 oktoober 2016

Jälle hallid haigemaja seinad

Tartu lõikusarstide pikkade sabade tõttu oma 24-5 aastat rahulikult kasvada saanud kasvaja minu kõhunaha all saab nyyd rahulikuma elu peale. See on umbes 7 cm kyljepikkusega muna, head teed talle, kes yle poole mu elust oli mu lahutamatu kaaslane rõõmus ja mures, raskustes ja pidus. Lõikus oli kiire ja korralik. Olgu Võru tohtrid tänatud ja õnnistatud.
Ah et mis muidu. Laste tuppa ostis abikaas uue õhkkytteahju ja pani tööle ka, väga armas temast. Need toad on kytmata olnud ju väga pikad aastakymned.
Sygisastrid, helelilla iidne sort, õitsevad nagu hullud. Aidavaremete kõrval kasvav sygiseõunapuu on kandnud nagu hull ja keegi läheb kohe sinna ronima.
See uus kodu on vana hingega, väga rahustav ja rikkalik, nagu yks Maa olema peabki ;)
Tagasi ma ei vaata,
Tagasi ma ei saa.
Tagasi siit ei viida
Ja ma ei palu ka.

14 kommentaari:

Fideelia ütles ...

Lahe! :) mis kasvaja see nii kaua püsib?

Eve Piibeleht ütles ...

Su organism annab selgelt märku, et puhata Sa endiselt ei oska :)

Lendav ütles ...

Oh, kui hea on näha, kuidas pikalt vindunud jamad ometi hargnema ja lahenema hakkavad! Mul on su üle väga hea meel!

mustkaaren ütles ...

See oli ilmselt side- v rasvkoekasvaja, kasvas kõhunaha all, õnneks lihase peal. Kuna mul on rase olemisest vormitu alakõht, siis oli munal lihtne peidus olla. Kirurg oli yllatunud, et see nii suur on, ma ka 😁 see häiris päris palju.

mustkaaren ütles ...

Aitäh, sain jälle normaalseks tagasi. Oli päris kole elada koos kaalikaga kõhunaha all. Aga nyyd on see tehtud. 😁

Rahutu rahmeldaja ütles ...

Oh, seda sa olid vahepeal nii vakka. Lendaval õigus, hea kui vanad jamad lahenema hakkavad.

Ise Hakanud Lillekasvataja ütles ...

Juhtub sinuga ka igasugust! No see eest ehk nüüd puhtama ja parema elu poole. Koos nende õuntega seal :)

Anonüümne ütles ...

mul on ka hea meel, et see korda sai ja vanad asjad lahenema hakkavad.
kiiret kosumist!

trumm

Milda ütles ...

Jõudu Sulle!

Köögikata ütles ...

Kiiret kosumist ja palju rõõmsaid pisiasju!

mustkaaren ütles ...

Aitäh, head inimesed!

Aidi ütles ...

Jõudu ja tervenemist, tütarlaps! Energiate puhastumise esimene etapp pidi olema kõvasti kloppimist, selle oled sa see suvi ja sügis kätte saanud. Ning edasi saab sinust üks Võimas Naine, kes teeb nii nagu tahab ja võtab selle, mida tahab.

elu aias ütles ...

Jõuludeks kõik ununenud ja kevadel see muna tõenäoliselt aiatuhinas enam ei meenugi. Head paranemist!!!

MUHEDIK ütles ...

Küll on hea, et lumi tuli kasvõi korraks ja Sa end pisutki hellitada saad. Nii hea on lugeda, kuidas vana kaob ja uus ning parem asemele astub. Talv on ees, hea plaane pidada ja tulevikku kavandada, Sul on start tehtud, nüüd anna ainult minna.
Kiiret kosumist