25 märts 2016

Usu kysimus

Kui midagi yldse tasub uskuda, siis on need vanasõnad. Nt "kuidas lykkad, nõnda läheb" on väga universaalne tähelepanek. Ja "kes teisele auku kaevab, selle käes on labidas " samuti.
Aga praegu on päevakorras "Suve silmad, talve hambad" ja "Perenaise leivapuru ega töömuru ei lõpe kunagi otsa". (parandasin selle viimase lause vokaalharmooniat ja kõneviisi)
Täna on suur reede, aga mina veendunud pagana e põllumajandusliku korilasena veedan aega huvitavalt, st korrastan laste ja loomade poolt sassi aetud kalleid lõngatöid. Mõlemal olid vardad välja tõmmatud ja yhest kindast hea tykk lõngaks tagasi võlutud.
Ilusat kevadpyha, sest lõpuks ometi on kevad ylesse tõusnud!

8 kommentaari:

Ise Hakanud Lillekasvataja ütles ...

kenad kindad. Mina olin lapsena nn järjekorras ja ema muudkui vehkis kududa. Kuidas ta jaksas? Ise läheksin hulluks, kui peaksin kõigile oma lastele kindad-sokid valmis vehkima.

MUHEDIK ütles ...

Ilusad kindad. Kahju, kui osa tööst raisku läheb, aga mis teha. On minulgi vardaid ja neid silmuseid kunagi lähemalt uuritud :)

MUHEDIK ütles ...

Ilusaid värvilisi pühi!

Rahutu rahmeldaja ütles ...

Ilusat kevadse tõusmist sullegi ja Su perele :)

Krissu ütles ...

Kui kaunid kudumised, olgu poolikud...

Milda ütles ...

Tõesti ilusad käpikud ja on mulgi kauges minevikus harutanud kudutööd nii jahe-kui neljajalgsed

Anonüümne ütles ...

Kaunid käevarjud! Kas ma olen Sinule juba õmmelnud Kihnu vardakoti? See on üks hää asi, kust lapsed ei viitsi vardaid välja sikutada.

Aedkutsub ütles ...

Kui ilusad kindad siit kasvavad. :) Häid pühi!