26 aprill 2015

Rumalat lugemist

Pea valutab, magada ei saa. Lugesin ajaviiteks rada7-nimelisest foorumist napakate bändinimede leiutamise teemat ja sain inspiratsiooni. Ehk läheb kah kunagi head nime tarvis, siis on võtta.
1. Smokingbird (pärineb mokingbirdi nimelisest elektrikitarri keretyybist ja ideest suitsupääsukese teemal), nimi progerokibändile
2. Carl Linne And The Good Buckets (lugupidamisavaldus botaanikale), agrofolkpunk
3. The Fishcars, teadagi misasi:) indi, aga miks mitte elektro, et syndimängija ka lavale saaks
4. Holy Snail (vokaalgrupp uusreligioossete tekstidega)
5. Maika1988, ikka yhiskonnakriitiline powerakordidega asi
6. Kalamandariin (laste versioon kalamondiinist) astub Apelsini,EQ Mandariini, Vitamiini ja teiste eestivärgi kollektiividega samasse rõõmsasse ritta
7. Red Hot Carrots, hoogne popprokk
8. Vana Raud (veel rokkbände, eksole)
9. Märjad Ketsid (tribuut filmi "Oh brother, where art thou" muusikale, eriti delta ja ruuts)
10. Nukker Herne Tänav, bluusiprodzekt minu Supikas elamise mälestuseks.
11. Mustkaaren ehk The Blackraven, minu võimalik alter ego


Pildil on näha, kuidas ma kord nädalas bändiproovi teen.

6 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Igal õhtul erinev bänd ja erinev lava - midagi muud Sul üle ei jää, kuna nimed on vaja kõik ära kasutada.
Ma loodan, et Segaste Summade Suvelava võib Sind broneerida 25. juuni jaanijämmiks:)

Rahutu rahmeldaja ütles ...

jah ja just, kaua Sa seda bändiproovi ikka teed, püünede pääle aeg asuda :)

Lendav ütles ...

Mina mäletan ühemehe-punkbänd Arnoldit. Sol´i ühetoalises korteris, Marco (järjekordne) sünnipäev ja kehamaalingutega missivalimine. Meie Sinuga valituks ei osutunud :) See oli vist esimene kord, kui ma Sinuga kohtusin (kunstikas koridorides teinetisest möödajooksmine ei lähe arvesse). Ma usun, et Arnold ei olnud Sul esimene. Aga jada vajab jätkamist.

mustkaaren ütles ...

Arnoldi leadguitaristil on kiiresti vaja ruutmeeter pysikehamaalinguid. Selle pundi looming on selle puudumise pärast kõvasti kannatanud.

Anonüümne ütles ...

Ja mina, vana tobu, unustasin Sulle tätoveeringute raamatu saata:( Tuleb järgmise saadetisega.

MUHEDIK ütles ...

Oi, neid põnevaid nimesid peab Sulle veel pakkuma, vähemalt 50 peaks ikka varuks olema :)