07 aprill 2014

Hullumaja.

Ndlv käisin esivanemate ja venna juures. Esivanemad liigutavad minimaalselt ja vend käib tööl, nii et nt puuviljaaias ei tee keegi midagi. Pygasin, tegin samblikutõrjet ja lõket. Kuna meil on kodus kõrvalhooned jätkuvalt puudu, siis tassisin õla peal metsast sarika- ja tugipostikõlblikku peenpalki välja - venna traktorit mina käima panna ei oska (kiiksudega aparaat) Pärastpoole kaevasin tuulekaitseistutuse jaoks 3-4-aastasi mände võsastuma hakkavast põlluservast. Sain yhe vanaaegse ukse meie maja sellesse ukseauku, mis on nii madal ja lai, et uuema aja ust sinna mahutada oleks kahjurlik. Poolteist rummu kyttepuid ja. Nii, nagu mõni mees on mitme (nais)pere ainus autojuht ja lukksepp, olen ma mitme pere ainus sitaviskaja - nii ämma peres ega minu vanemate man ei taha keegi naljalt koledate asjadega oma näppe kokku teha. Ema jänksidel oli sygisest saadik sõnnik puuris... Töise jutu juurde veidi huumorit kah - keset pimedaimat metsa kõveraimat teed läks katki kaubiku gaasipedaal, sihtkohaks kodu ja laadungiks kallis ehituspuit pluss hekimännad. Hädast aga avitab korralik traadijupp - gaasitrossi ja pedaali yhendusvidina asemele traadist detail ja sõit võib jätkuda. Aga see polnud veel kõik! Enne Võru linna plahvatas kapotialune, nii et nafta lendas, ja vaibuva hooga lohisesime yhte vaiksesse parklasse. Pärast 2 tundi koos poistega parklas diislilebrases autos passimist jõudis kohale pere lukksepp, kes vahetas välja yhe nähtamatu vooliku, ja matk võis jätkuda. Suur tänu hr abikaasale kiire abi eest. Eilsest mälestusväärsest päevast on mul meeneks diiselkytuse järele haisev sinine pesukausike. Aitab kyll seiklustest, ma tahaks nyyd mõnda aega rahulikult kodus kärutada, kududa, kaevata ja orhideedega mängida. Aga ei! Kiiresti on tarvis sureva pesumasinaga tegelda ning liimeister (palgikoorimisriist) hangitseda v teha. Ärge arvake, et kõik nii lihtne on. Tegelikult kutsub iga mu liigutus v kysimus (aga ettepanekuid ma juba mõnda aega ei esita, see pole mõistlik) esile meelehärmi v tõsise pahameele, nii et tegelda majapidamise ekstreemsemate kylgedega tuleb mul täielikus vaikuses ja jumaliku iseseisvusega. Kerge see pole, aga see-eest äärmiselt hariv ja arendav.

2 kommentaari:

MUHEDIK ütles ...

Sellised nii naljakad kui kurvad seigad on elus väga vajalikud loovuse tõeliseks äratamiseks. Lase sedamoodi edasi...:)

Aidi ütles ...

Sa oled kadedakstegevalt hakkaja. Imetlen!