06 veebruar 2013

Talvlaadne jahutatud kliimatoode

1. Ettevaatust kasutamisel, Teie elukohapaketile mittesobivate hobide tarvitamisel v6ib ette tulla tervise- v6i varakahjustusi.
2. Leidsin TM vist lisav2ljaande kodust ja ehitusest. Kui hea raaaamat! Pesuruumi ehitamine, garaazhi ehitamine, seguvisplite omadused, ja kui hyva lugeja vaim juba kyps 6ppimisest, siis ajukaunistuseks kommertsjutukesed ukse- ja diivanikaupmeestelt, r6huasetusega - Osta meie uks/diivan, meie uks/diivan on ilus ja hea! Minu arvates on antud ajakiri natukene liiga 6hukene, paluks rohkem segujuttu!
3. Parandas mu pardamehhaanik eile 2ra B. kudumismasina kelgupleki, plekiks ei saa 2 mm paksust rasket ja paindumatut asjandust kuidagi nimetada, aga kuidagi teisiti ka mitte, ja seda pidi ta tegema oma t88 juures erivahenditega. Kruvisin kokku ja kelgutasin, t88tab. Pereliikmed nimetasid mind seej2rel ahneks kapitalistiks, manufaktuuripidajaks ja kulakuks, sest normaalse televiisori ostmiseks raha pole, aga kudumis-, 6mblus- ja heegeldamismasinaid tassitakse koju hunnikute kaupa! :P Aga kyll on m6nus yks hea villane kamps, selle vastu ei vaidle keegi. Ja inimesed vajavad alati h2id villaseid kampse. M2letan oma lapsep6lvest, kuidas pr Odra Alvi kudus inimestele masinaga v2ga ilusaid kampsuneid, meie kandis nimelt leidus kyll villa ja 6nga, aga mitte riidepoode ning kuskil kaugel kylakolkas elavat kudujanaist ei kiusanud ka miilits ega SORVVO. Ma koon selle proua m2lestuseks.
4. Eelmise suve postitustes on kirjas, et kunagine k6rvalhoone (mille otstarvet mitte keegi meenutada ei suuda, oli see siis ait, laut v6i k8stri kartulihoone) ja sellesst j22nud 7x7 m vundament. Minu arvates on see liiga pisike, s6iduautogaraazhiks ehk sobib, aga kindlasti ei mahu sinna korraga sisse t88riistakapid ja kaubik, yks neist peab j22ma 6ue v6i saama lisaruumi. Seega tuleb kevadel suurema ehitise tarbeks pinnaset8id laiendada, aga teha seda krundil ylespoole, kus liigveega probleeme pole, ja teisaldada mitu m3 komposti, kuivpeldik... ja v2idelda sel teemal pealt 80 a vana naabri ja tema perega, kuna piirijoon on veetud pealt 100 aastat oma kohal olnud vundamendi PEALE!  Pagan, kuhupoole ma ka ei vaata, igas krundi kyljes on mingi valla poolt heaks kiidetud naabrite susserdus ja 2iapapa tegemata t88d ja ajamata asjad.
5. Normaalne inimene ilmselt v6tab selle k6ige peale oma suure televiisori ja nutab ennast Mariia ja Huulio seltsis magama, aga ma olen oma 4 lapse ja manufaktuurmajapidamise juures kergelt arendamishulluks t88tanud. Pidevalt on vaja midagi teha, muidu pole huvitav ega elul m6tet. Mu pereliikmed ja tuttavad ei m6ista mind, ainult blogis6brad saavad m6nev6rra asjast aru, sest nad on ise veelgi tegusamad ja tublimad.
6. 6ueaiandusest ei taha ma kohe kuidagi kirjutada, sula ja vettimine kestab. Aga ees on veel 2 kuud talve:P Toa-aiandus aga on kevade poole sammumas. Lastetoas laual laiutav monstera "Variegata' on koledast 2012 suvest toibunud ja kasvatab kiirenevas tempos ilusaid valgekirjusid v6rseid. Tema vanema 6e pygasin septembris miniks, see taim veel tudub. P6randal on jahedam ka. K2mmalvaher "Butterfly" (valgekirju) aga on hoolimata jahedast p6randast ja suhtelisest pimedusest lehtinud ja kasvab nagu juunikuine uba! Ja k6vasti k2rbitud bugenvilleal on tekkinud kiirestikasvavad v6rsed, ja paljudel teistel... Aedkannade seltskond, mis vastiku 2012 suvel oma kleidid varakult kokku pakkis, paar nirumat taime tegid seda l6plikult, aga oktoobrikuist sooja tuba hakati uueks suveks pidama, see rahvas ajab uuesti v6rseid. Ma pidin kannadele sundtalve tegema, e asetama p6randale ja veidi kuivatama. Aga alati on veebruaris troopikataimedel kevad alanud ja alati mina looduse vastu ei saa.
7. J2nksid saavad meil lisaks heinale jms mainitule ka j6us88ta, mida saab linnapiirilt p6llumeestepoest osta, helbed ja kuivikud l2hevad igin2ljase rotveilerhuski keresse. J2nnidele aga minu ema mahedalt kasvatatud ja seet6ttu kohati ysna nirakad juurikad. Kui meil poleks mygrisid, siis kasvataksin igast juuri ise, aga minu p6llumajandus leidis juba esimesel meiesiinelamise aastal just nende mullaelajate p2rast 6nnetu ja kuulsusetu otsa - mitmekymne meetri vao porganditest saime meie, kylvajad-kyndjad ise, ainult paar kimbukest! isegi sibulad n2riti katki, vaat nii.
8. 6rn pikslisadu on muutunud lumepallisupiks ja vaja on minna lumelabidat teritama ning luuda paikama.

Kommentaare ei ole: