17 aprill 2024

Hõre

Täna jooksin surma eest ära, nii et säärelihased valusad ja kõri elu eest hingamisest valus. Punase triibuga valge bussiga laekunud toruabi spetsialistid käskisid syndmuse järel puhata. (Ma nimelt pidin täna jälle nägupidi laual vedelema, aga täna kulges see nii eriti värvikalt, et varjutas kõik muu ja sundis asju korraldama.)
Mulle pole kaua aega nii halvasti öeldud.
Puhata. Millest, kurat võtaks? Ma olen päris pikalt vedelnud ja puhanud juba!!! Nii puhanud inimest te ei näe iga päev!!!
Rumal lugu on see, et nyyd on mul lisaks uuele peale vaja ka uut sydant, vanal on kõik vanade diiselmootorite hädad. Lekked, klobin, surve seal, kus pole vaja. Vanaraud ON vanaraud.  
Jõuluvana?
Ja ootamatu lisakohustusena on tarvis  teostada korralik keskeakriis, enne, kui hilja. Kõigil on, aga ma pole veel isegi valdkonna peale mõelnud.

2 kommentaari:

konn, lendav konn ütles ...

Lükkasid torud läbi või kasutasid torusiili ka?

mustkaaren ütles ...

Kuna ma suutsin mõnevõrra rääkida ja teadsin oma perekonnanime, siis riistadega torude kallale ei kiputud, aga muuhulgas perearsti soovitati kyll raputada ja. Vererõhu hype 160 + ja muu šõu (aga hommikuti on surve 40% madalam) ei ole siiski ka sapikivide omanikul normaalne. See võivat lõikuse juures yllatusi pakkuda.
Täna ma puhkan ja ei lähe linna peale kaklema.
Okei, kytta, putru keeta, pesu pesta ja puid tassida oli kyll vaja. Ma PIDIN.