14 jaanuar 2024

Tunnistan, et

...ei ole väga meeldiv olla. Normaalsed inimesed on haiged ja saavad terveks, aga detsembri algusest saadik ma normaalne inimene kohe yldse ei ole. Seltskonnaajakirjandusele* sobivaid kirjeldusi kirjutada pigem ei viitsiks, mainin ainult,  et ei saa enam selle maailma toitu syya, põmst igast asjast hakkab rohkem või vähem halb. Aga kuna ma olen põmst kogu elu oodanud, millal see ometi otsa saab, siis olen praegu teataval viisil rõõmus - võib-olla ei tulegi enam kaua oodata. Lapsed on juba suured ja saavad ise endaga hakkama, ja ylejäänud inimkonda see ei puuduta yldse. Sellel asjal on ainult 1 miinus - pidevalt ja mitmekylgselt halbolek väsitab ja see teeb asjaliku päeva väga lyhikeseks, nii et igatlaadi vara ja muidu koli kordaseadmine võtab niimoodi aega terve sajandi, mida mul aga ei ole. See-eest on mul aga koli... Mu uus pea on hämmastunud - alles pool aastat sain elada elu, mis ka elu moodi oli, ja nyyd siis siukesed pöörded.
Aga, aga. Praegu on ju jaanuar. Talv, pime ja kylm. See aga saab varsti otsa. Hiljemalt märtsi lõpus, kõige hiljemalt aga jyripäeval tuleb päike välja ja ma saan päevapealt täiesti terveks, panen saekoti kokku ja sõidan metsa. Niikaua kannatagem!
-----
* - vihje meditsiiniajakirjale "Kroonika"

3 kommentaari:

Lendav ütles ...

See kõlab kuidagi halvasti. Mis arstid ütlevad? Kui nad midagi üldse ütlevad? On see kõhuviiruse (ja teiste kohatud viiruste) tüsistus või midagi muud?

mustkaaren ütles ...

Kuna meil siin arste ei ole ja auto pedaale tallata ma ka ei jõvva, siis lepin teadmisega, et olen lihtsalt Haige Inimene.

Kaamos ütles ...

Varesele...ja mustale linnule.
Sulle ravumit ja tervenemist!