31 detsember 2020

Sel aastal

Ma ei kirjutanudki jõuluvanale. Varem ikka olen kirjutanud, ja siis soovitu ikka ise välja sebinud 😁 aga viimane kord, kui soovisin uut pead, jäi see siiski saamata. Pähh.
2020 hakkab otsa saama. Ilus number ja leebelt kulgenud aasta. Mu elus on vähe nii rahulikke ja meeldivaid aastaid olnud. Paraku on ka tervis huvitavamaks läinud, mistõttu kodumajandus saab järjest vähem tegusat kätt tunda. Aga ma ei kurda, sest vähemalt on hea rahulik vajadusel põdeda, mida pole enne selle maja ostmist kuskil mujal kunagi varem olnud, mis iganes see põhjus ka polnud.
Ma loodan, et see oluliselt ei muutu. Uus karoovaviirus on maailma madalamatel pööretel käima loksutanud ja mingil kahtlemata ebameeldival kujul jõuavad need uudsused ka siia. Just siis, kui ma olen ennast mõnusalt istuma seadnud, on kellelgi hädasti midagi vaja või on keegi mingi jamaga hakkama saanud - kas saaks edaspidi rahulikumalt, ma ei ole enam 30???
Aga uut pead tahaks ikkagi.
Jõuluvana?

Kommentaare ei ole: