17 veebruar 2019

Meie kyla need

...eided, kellel selgroohädade tõttu jalad surema kipuvad, teavad, et tugevaks ja targaks teeb trenn. Eriti hea on kardaanmehhanismiga topeltpedaaliga basstrummi mängitades kangevõitu jalgadele meenutada ja õpetada peenmotoorikat ja koordinatsiooni. Metalmuusika, mille yhes taktis on vähemalt 16 basstrummimatsu, on hea seljaajutrenn. Ma teile näitan keskealiste naistele mõeldud taastusravi nagu vesivõimlemine (mis paneb mu kroonilised närvipõletikud akuutselt vahutama) või massaazh (mis teeb mu närvipõletikud hellaks nagu lahtilõigatud hambanärvi ja ajab niigi kivistunud lihased valukrampi), ärgu mitte proovitagugi mulle mingite asjandustega selja tagant ligi hiilida. Aga muusika on hea turvaline ja vähemalt minu jaoks ainus töötav taastusravi.

1 kommentaar:

Morgie ütles ...

Vesivõimlemine on tobe, aga lihtsalt ujumine või vees heljumine... Nad raiped muidugi ei luba basseini oma pilliga minna.