16 veebruar 2018

Teemandid ja briljandid




Hea vaataja peaks hakkama neid vaateid nähes kylmast värisema, sest meile on jõudnud selle talve kõige kylmem nädal. Varahommikul on -15 ja päeval -3...-4, sest päike juba soojendab.
Selline ilm tekitab minu soomeugri keres lisaks lylisamba piinadele ja sydant pahaks ajavale kaelanärvivalule siiski pisukese lootuse, et äkki sel aastal ikkagi tuleb kevad. Aga kõik muu tekitab hirmu, ebamugavust ja muret, sest nii mõnigi lähedalseisev pereliige ja kaelamääritud sugulane peab ennast ylal nii, et tema tarvitatav ressurss võetakse ära minu perelt, eriti lastelt, ja see, mis tagasi tuleb, on kaalult kergem ja hinnalt palju odavam kui see, mis nõutud. Selle peale ma
...tõmban käima oma 10 aastakest vana mootorsae, mis pärast remondiskäimist laulab jälle nagu James LaBrie klassikalise muusika kollektiivist nimega Dream Theater. Kahju, et mina nii ei oska, ja pean oma elus leppima kasetymikate ja kuusejurakate jupendamisega, mädapuidust rääkimata. Tahan kitarrikunstnikuks saada!
Ränt õuver.

4 kommentaari:

Rahutu rahmeldaja ütles ...

Talv peab olema, ma arvan, et vaatamata kõigele ja ka kerele meie soomeugri hing vajab korralikke aastaaegu. Aga muidud vastupidamist. peale pilvi on lootust päikesele.

Futu ütles ...

Väga ilusad pildid, ilusa koha peal elad :)

Anonüümne ütles ...

Oo, lumi... kui liiga palju pole, siis on ilus :)
Ja kitarrikunstnik sa tegelikult juba oledki. Kitarrikunstnik, kes üksiti oskab ka mootorsaagi käsitseda ;)

Aedkutsub ütles ...

Ma tõsiselt pühkisin selle viimase pildi peale ekraani puhtaks. Kui sellest polnud abi, siis avasin pildi suurelt, et veenduda - tõesti, see pole tolm mu kuvaril, vaid lume sätendus on pildile püütud. :)