27 august 2016

Roomaja perspektiiv

Sellestsamast lõunakyljest, millest eile jutt. Vundamendi tuulutusavade ees on põnevad ja erutavad puupunnid, muuseas. Näksin vundamendi ymber võsa ära. Antropoloogil minu sees on jälle pidu.



Ilm on nii ilus, et kasvõi rooma.

6 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Mulle kohe väga meeldib Sinu uus maja. Ruumi ja avarust on palju, siis veel äge mööbel ja igasugu mud kraami - tõeline uus maailm, mida avastada. Ainult et ära siis üle pinguta, eksju, las ikka jalg paraneb korralikult.
Ma muuseas tulen 24. oktoobril Eestisseumbes kümneks päevaks, siis mul on aega palju ja paluksin end juba praegu talgutele kirja panna :=)

Eve Piibeleht ütles ...

Lastel tundub ka uues kohas tõsiselt põnev ja huvitav olevat :)

Ise Hakanud Lillekasvataja ütles ...

puupunnid võetakse suvel ära ja talvel pannakse tagasi. Põrandaaluse tuulutus.

MUHEDIK ütles ...

Su vaim ei luba roomata, ära tee seda ka ilusa ilmaga :).
Maja leiud on ägedad, ju Sa tead või leiutad kõigele otstarbe.

Rahutu rahmeldaja ütles ...

Ilmad on tõesti ilsad ja roomamisest tean ma mõndagi aga siiski take it easy, küll saab ja jõuab ja kui ikka tõesti vaja, siis tulebki talguid teha. Mina olen küll vilets talguline aga moraalne tugi on ka vahel vajalik :)

kaur ütles ...

Aga mina lugesin, et ehitad pilliroost maja.