01 aprill 2016

Paganiini kitarr ja teisi pooletoobiseid asju

Rahapuudus on hirmus asi. Tallinnas on komisjonipoes ilmselt mind ootamas ilma keelteta ja ysna alla hinnatud 8-keelne firmapill, aga mul tuli tuludeklari, sealhulgas ka kallite masinate ostmiseks mõeldud raha eest hoopis peret toita.
Käesolevaga teatan, et viskan austusväärse kodukana vagura mantli maha ja hakkan nt kirikukyla pargivahiks, orelivilepoleerijaks, šõuvõrukeseks või ykskõik kelleks, peaasi, et lõbus ja huvitav oleks. Vabatahtlik sotsiaaltöö geneetiliste sõltlaste ja mitme põlvkonna vaimsete erivajaduste... Puuetega inimeste asumis ei ole lõbus ega huvitav, kuigi riigil on see odavam kui seaduste ja tagatisega kaitstud kõrgharitud ametnike pidamine. Aga riik ei osanud seda ette arvata, et kunagine soovitavalt vaikiv ja kõiketaluv puhverelement st viisakas kodanik pättide kogukonna ja eliitkodanike vahel osutub faasinihkega artistiks ja vabadusvõitlejaks rahuajal.
Jah, ma leppisin yhe inimesega majavaatamise kokku. Jah, neid sõite on juba olnud ja tuleb veel, nii et kidraraha läheb lõpuni autopaaki.
Kannatused teevad õndsaks ja valikud teevad targaks , aga lugupeetav Schehter peab ka kannatama, kuni tema mängimiseks sobiv tuba valmis saab.
Ma olen seda tunnet tundnud, et oma laste kaudu olen igavene, ja see igavene mina peab saama parima, mis surelikul minul võtta on.
Aia hoovõtust suurde kevadesse saab lugeda õige varsti, sest välja on ilmunud mõned väga ilusad paljulubavad pungad.

3 kommentaari:

MUHEDIK ütles ...

Hea, kui asjad liikuma hakkavad ja suund saab ainult paremuse poole minna. Küll Sa jõuad veel neid kidrasid ka koguda:)

Eve Piibeleht ütles ...

Veelkord, hoian pöialt. Kodu on kõige tähtsam. Küll ka kitarrede aeg kätte jõuab.

Ise Hakanud Lillekasvataja ütles ...

aeg atra seada. Hoiame pöialt.