04 jaanuar 2016

Silmad liiva täis


Vana aasta lahkus. Ei olnud just parim, aga kaugeltki mitte halvim. Olen tänulik, et ta oli, aga praegu valmistun rõõmustama uue ja värske üle.
Uus aasta algas kylmalainega. Oli vaja veevärk ymber ehitada. Tõstsin oma torumehe kvalifikatsiooni enneolematutesse kõrgustesse ja vabanesin lõplikult lapsepõlves saadud toru- ja voolikufoobiast. Ka autodel on tervis paha, aga ma keeldun jonnakalt autolukksepa ametist, sest milleks siis yldse majas meest pidada. Pluss muud tööd ja koolivaheaega veetvad lapsed, nii et kaunitest kunstidest olen saanud viljelda ainult tarbekunsti, nimelt pätikinnaste kudumist. Jõuludeks tegin paar paari noortele sugulastele ja titeteki nende lapsukesele, nyyd on vaja oma pere ja kere talvitumise nimel tegutseda. Hakkan kohe pihta, nimelt keeran magama, sest kell on 2 öösel.
P.S. Vastan kohe kommid ka ära. Tegu on valelapilisega jah, see on tegelt lihtne muster. Selle otsa panin võru, mis koosneb ripskoes reapaarist, yhest kihnu raamatust leitud pakukesest ja veel yhest ripsist.Valge on poelõng, punane seesama ise poevärviga värvitud, hall on isekedratud 50% lammast ja 50% tiibetikoera. Aitäh kiitmast, rõõm on siinpool samuti.

6 kommentaari:

Aedkutsub ütles ...

Oi kui põnev diagonaalne kude! Uus aasta tuleb kindlalt parem, olen ka mina kindel. Ehkki ka eelmise üle ei saanud kurta.

Rahutu rahmeldaja ütles ...

väikesemõõduliste kehakatete kudukmine on minu jaoks peaaegu, et kaelamurdev kunsttükk :) need, kes sellega hakkama saavad, on minu silmis tubli mitu korrust kõrgemal seisvad olendid :D

Anonüümne ütles ...

Head uut aastat!
Väga heade värvidega kudum. Kas see punane on loodusvärvidega värvitud ( no madaraga vist pidi saama?). maurus

MUHEDIK ütles ...

Külmale vastuastumiseks ongi parimad soojade kätega kootud kindad-sokid jm selline kraam, eriti kui neil veidigi punast värvi sees.
Kõike head ja ilusat uueks aastaks!

Anonüümne ütles ...

Valelapiline kude on üks minu lemmikuid:) Ja värvid on ka head.

Eve Piibeleht ütles ...

Mina ilmselt torufoobiast üle ei saagi, aga õnneks on mul tuttav väga hea santehnik :). Ilusat uut!