28 juuli 2014

Sydasuvine kompostitegu

Kuna eelmisest talvest jäi yksjagu heina ja põhku järgi, ja see kõik jõudis aastaajale kohaselt hallitama ja seenetama asuda, siis võtsin täna muudest töödest vaba päeva ja tegin alla puuviljaaeda kurgipeenra pikenduseks ja päevaliiliate laopeenra jätkuks ilusa kompostipeenra. Et mis maa sees olev iidne põlvesygavune traktorirööbas ikka niisama tyhjalt seisab, las tuleval aastal olla seal kena kõrvitsa- või päevalilleklump. Sinna sisse asetasin juba varem esteks ämma juurest toodud oksarisu, oma mahalõigatud marjapõõsad ja laudadelõikamisest ylejäänud sodi, et oleks kohevam, nende peale aga kihitasin täna hoolikalt ning tähelepanelikult sõnnikut ja mulda pluss pool rulli e u pool kantmeetrit põhku ja teist samapalju heina ning koogi viimistluskihiks jõudsin alustada mulla säädimist. Muld, milles on mh ka majast välja tassitud vana krohvi, tuleb hoovi servast, kuhu ma järgmise paari päeva sees kyhveldan kandvamat pinnast ja vaatan, kas nyyd on piisavalt ruumi lauavirna tekitamiseks. Hea tunne on, et sodi sai ilusasti vormistatud. Paha meel on, et lapsi nii vähe ja nii väikesed on, minu enda töökätest jääb siin asutuses väheks.

6 kommentaari:

Krissu ütles ...

Küll sa oled ikka üks tubli inimene. Päris tõsiselt(loe: imetlevalt)

isehakanud lillekasvataja ütles ...

See on hea, see kompost. Igati öko. Tasub mitmekordselt. Mul kõik kohad kompostihunnikuid täis.

Futu ütles ...

Jah ma ka kompostiusku.:)

MUHEDIK ütles ...

Meie ka. Väikesed lapsed palju ei jõua, aga ka see veidike koos tehtut on nende jaoks tubli tegu ja abiks ikka

Tsiil ütles ...

Kompost hää!

Kui sügisel ülevaate teed, siis oled päris palju jõudnud!

Eve Piibeleht ütles ...

On sul ikka jõudlust selle kuumaga...ma olen küll viimase nädala ainult kontidesse soojust kogunud, et talve üle elada