06 veebruar 2014

Väikene puhkus

Mul sai just majandusaasta läbi. Korjasin oma mõnikymmend tshekki kokku ja panin kirja, bilanss näitab mõõdukat ärikahjumit. Kuna rõõm tegevusest, ennenägematud ja uued omandatud oskused ning riistad on aga rahas mõõtmatud, siis loen oma mikroettevõtte tegevust kordaläinuks ja võtan paar päeva sellist puhkust, kus ma pere ja laste (eriti selle väiksema, kes vajab mitut sorti, sh logopeedilist abi ja erilist tähelepanu) kõrvalt yldse ei võimle mingi äriga. Puhkan aju, koristan ja parandan siin-seal... ja olen kodune luuser, invaliid ning asotsiaal. Vaat nii. Kas keegi arvab, et maal elamine on mingi roosat värvi magustoit või? Pagan, elamine siin vallas, siin kylas ja siin talus on yks korralik roog, mille närimiseks on vaja head tahet ja terveid hambaid ning meeles pidada, et ilu ei synni patta panna, selle koht on parkettide pääl.. ........... Päike soojendab juba ja taimedele meeldib väga, juba on mõte uutel pungadel, vartel ja õitel. Ka mul, ka mul, aednikul. Oksakohad ajamas on pinde, oksad ootamas on laululinde.

2 kommentaari:

MUHEDIK ütles ...

Minu arust ongi aasta kaks esimest kuud loodud puhkamiseks, et siis õige pea jälle rahmeldamisele anduda. Logele kenasti ja kosutavalt!

Ise Hakanud Lillekasvataja ütles ...

see on noorte inimeste pentsik idee, et ilmtingimata peab kuskile vanasse maamajja kolima ja seal loodusjõudude ja iseendaga võitlema ...
edu ettevõtjale
aga võtma ette pead üha suuremalt, muidu kasumit ei tulegi.