27 detsember 2012

Haiguste ravi ja paar vastust lugejate kysimustele

Kuna praegu pole elujõudu andvat sooja maapinda ja imelist päikesepaistet kuskilt võtta, kargavad tõved kallale erilise jõhkrusega. Yritasin yleeile pidada oma ettevõtte asutamiskoosolekut, aga ei saanud printerit kapi otsast kätte. Õlgades on teiste liigeste muresid kauge kaarega yletav vist närvipõletik ja mulle hetkel kättesaadavad töövõtted sarnanevad menuetti tantsiva daami hoiakuga - käed raugelt keha kõrval, nende tõstmiseks tuleb tarvitada härrasmehe või mõne muu majapidamisriista abi. Printeri saan kapi otsast alla kyll, kui nurkapidi tõmban, aga siis peab selle keegi teine hellasti ja õigetpidi kinni pyydma. Et ma ei peaks ainult yhekylgseid piinu pakkuvatele kroonilistele närvipõletikele keskenduma, saatsid Kurjad Jumalad mulle ka kibeda maitsega nohu. Suur tänu, nyyd on mul meelelahutust nädalateks ja kuudeks! Lgp Tavainimene. Sinu kysimusele kudumismasinaga kudumise plaanide kohta vastaksin nii, et alustasin sallide-mytsidega ja jätkan kampsidega. Mul on kõrini odavast ja omanäotust kaltsupoekaubast ning nyydse proua maaomanikuna ja endise tundmatu kunstnikuna soovin oma peret varustada mõnusaimate ja parimate kudumitega. Lapsena õmblema ja kuduma õppinuna oskan kalkuleerida materjali ja lõike ning teostada keha järgivat, või siis, olenevalt mudelist, ka mittejärgivat riietuseset v kudumit. Ja see kõik on puhas ning turundusvahuvaba tõde. Lgp hyva lugeja, kes loodab näha kasvõi osakestki mu toalillede kollektsioonist. Teie kurvastuseks on minu internetiyhendus fotokõlbmatult aeglane, aga ootusärevust peaks soojas hoidma nimekiri, milles on mitu õitsemasättivat orhideed (kuukingad, Anoechochilused, Ludisiad), viigipuulised, tradeskantsia tänuväärsed ja vähenõudlikud vormid, erinevad nõelköied, ja veel mitukymmend muud sukulenti, ronitaime ja epifyyti. Neid kõiki hoiab vormis akvaariumivesi, mis on tyki maad pehmem ja rammusam, kui tavaline kaevuvesi, mida ka selitamine e paar päeva seismine eriti paremaks ei tee, lume sulatamine aga on minu majapidamise juures liigne lisatyli. Pean hakkama reanimeerima veenuskingi ja katleiasid, nende kasti tõmbas roosa alfaisane kyylik laualt alla (kollane kaubakast seostub tal nyyd toiduga, sest varemalt on tal õnnestunud madalamale asetatud kastidest maitsta sõrgköisi ja begooniaid) ja näris yksjagu vaeseomaks. Päris mitu taime on väga lootusetus seisus, aga mu abikaasa jaoks ei leidu yhtki töö alustamiseks kaalukat argumenti, ja mul on päevaaeg muude majapidamistööde juures alati enne roosa poisi majakese kallale asumist otsa saanud... See teine roosa poiss, kõuts Villu, oskab uksi lingist avada. Koridori ööbima saadetud elukas tydineb millalgi tolle ruumi ebamugavustest ning kui uks juba avatud on, tulevad tuppa kõik teisedki. Sest päris tihti unustavad pereliikmed ukse riivi panna. Ja see suur segadus kestab, kuni ma ainuisikuliselt jälle töövõimelisemaks muutun. Lugupeetud Tsiil, plaadid ei ole veel seinas, sest praegu ma käsi tõsta ei suuda. Aga kui nad on oodanud need mitmed kuud, siis kannatab mõne päeva v nädala veel. Olgem eurooplased, jäägem pessimistideks!

4 kommentaari:

tavainimene ütles ...

Kui oma pere esmane kudumivajadus on rahuldatud ja hakkad tellimustöid tegema, siis anna märku. Tahaks ka meriinot, kašmiiri, angoorat ja alpakat ;)

Futu ütles ...

Kusjuures, ka mina olen eilsest saadik koivast ära...ilmamuutus, mis teha. Õnneks ei sega see lõngade kokkukerimist.

Eve Piibeleht ütles ...

Kudumine ja heegeldamine on minu jaoks jäänud sama mõistetamatuteks tegevusteks nagu hiina keel, nende pulkadega ei oska ma midagi teha. Teiste tehtud töödest pean siiralt lugu.
Närvipõletik aga peaks vist olema käesoleva periooni teine nimi. Mul ja poolel mu tutvusringkonnal valutavad kõik kohad kordamööda ja korraga. Edukat kosumist meile...

Köögikata ütles ...

Jajah, kiiret kosumist! Mul päris närvipõletikku hetkel ei ole, ptüi-ptüi-ptüi, aga eilsest tunnen end täieliku raugana, kel ilmamuutuses kõik luud-liikmed valutama hakkavad.