12 oktoober 2011

Appi, sibulad!

100 sibulalist on istutatud, aga paar päeva tagasi tõin veel paarkymmend tulbi- & nartsissisibulat. Kas ma peax neid potis juurutama, sest õues on juba liiga kylm? Või ei ole? Täna on ju oktoober...

6 kommentaari:

Eve Piibeleht ütles ...

Ei ole midagi liiga külm. Muhedik just mainis, kuidas ta ühel aastal 5.detsembril tulpe istutas :D.

Kudzu ütles ...

Ei ole külm. Tulbid eriti tuleks istuda suhteliselt hilja.

MUHEDIK ütles ...

Täitsa paras ongi just praegu tulbisibulad maha panna, seda ei tohikski teha enne kui mullat on langenud vähemalt +9C, parem on kui +5C, siis nad kasvatavad kõigepealt juured, soojemas mullas aga jääb juurekava niruks ja nad hakkavad hoopis maapealset osa kasvatama.

deia ütles ...

ei ole külm jah. Olen isegi detsembris külmunud maasse tulbisibulaid tippinud. Mees raius kangiga augu ette ja mina topiisin sibula sisse. Katsin turbaga - ja kevadel õitsesid nii, mis mühises :)

mustkaaren ütles ...

Oi, tänan teid! Mul oli just nartsisside osas kerge kahtlus, aga tulpidega on siis veel aega kyll. Olengi neid sept lõpupoole istutanud.

Anonüümne ütles ...

Tulpe, hüatsinte ja krookuseid olen minagi lumehelvestega võidu edukalt maasse tippnud. Paar hilja pandud peenemat nartsissisorti aga esimesel Nõmme-aasta kevadel ei tärganud. Liiga kõrgele istutasin ja ei katnud ka. Talunartsissid seevastu elasid talve üle. Nüüd ma püüan hilissügisestel odavmüükidel nartsissidest mööda vaadata.

Tii