02 jaanuar 2014

Vana aasta mälestuseks

Kuna ma ei soovi yldiselt inimeste kallal oma tegusat ja tublit temperamenti näidata, no et inimesed saavad kurvaks ja nende sydamed haiget, siis lasen sellel välja pääseda tööriistu kasutades v muusikamaailma sukeldudes. Kinkisin endale jõuluks, synnipäevaks, nääriks ja valentiniks Washburni 12-keelse (tõeliselt vähekasutatud) pilli. Kes ei ole sellist kitarri varem kuulnud, ei tea, millest ilma on jäänud. Minu taset iseloomustab sõna "rahvamuusik", ilmselt see nii ka jääb. Aga see imeilus video meisterlikust mängust ja kaunist loost, mille asja uurimisel leidsin, jääb kõrvu kõlama veel väga pikaks ajaks. Great piece, Mr Shobbrook, really great. Loodetavalt teeb see ilusaks veel kellegi õhtu. ............... Plogimaailmas toimetavad pr-d Lendav ja Al Gusti vihjavad ohtra muusika saatel möödunud aastavahetuspeole. Lugupeetavad, mul oli samuti suur rõõm teie seltsis veeta. Tegelikult jäi meil veel väga suur hulk laule laulmata!

6 kommentaari:

Lendav ütles ...

Absoluutselt! Minu lemmik "sind ainult kaupluses näen, juustu kui müüd" jäi täitsa puudu!

Anonüümne ütles ...

Minu austet abikaasa leidis, et Sa mängid imehästi ning ei peaks üldse kive veeretama, vaid selle asemel kitarri mängima. Ma olen temaga täiesti nõus.
Ma mõtlesin vana-aastaõhtul, et küll mul on andekad sõbrad. Mul on väga vedanud:)

Aidi ütles ...

Hea alguse panid uuele aastale, toogu see kitarr sulle palju rõõmu! (Minu poolt ka head uut aastat!)

Futu ütles ...

Head õnnelikku uut aastat ja nobedat näpujooksu.:)

MUHEDIK ütles ...

Nii tore, kui unistused tasapisi täituma hakkavad. Ja kõiki laule ei tohigi korraga ära laulda :)
Ilusat, lillelist, pitsilist, muusikat täis uut aastat!

Köögikata ütles ...

Tubli tegu! Ennast tuleb ikka ka vahel pisut hellitada.
Ilusat lille-, käsitöö- ja laulurohket aastat!