19 aprill 2018

Paradiisi väravate taga

Siin passivad need, kellel tööinimeste sekka enam asja ei ole. Ma kuulsin, et mu eelmise suve tööandja oli ostnud kopp-laaduri ja ootab mind juba suurematele objektidele. See tähendaks väga viisakat palganumbrit ja seda, et ma saan oma eluaseme nimelist varet mõnevõrragi kõbida.
Aga mul on juba oma käte-jalgade valitsemisega probleeme, pidevad valud ja valusööstud liigutamisel ei lase eriti midagi rasket teha, ja 3 erineva ravimi peal tiksudes on maailm kyll talutav, aga mitte midagi enamat. Kuradi kahju.
Teiseks, mu noorima lapse, 4 diagnoosiga autisti, koolipäev kestab ainult 4 tundi ja siis pean ma ta koolist ära tooma. Suurem poiss tuleb alles kella poole 3 paiku. Kuhu, kurat, ma lapse pistaksin selleks ajaks??? Oletame, et ma mõnda aega kangemate valuvaigistite peal suudaksin palgatööl käia, see tähendab, et hommikul kell 7 ajan lapsed yles, istun kohe autosse ja minema. Õhtul 6-7-8 paiku jõuan koju, viskan porised riided pliidi kohale kuivama, loen lapsed yle ja krambiravimi abil kohe magama. Eelmine suvi just nii oligi... Ja suve lõpuks olin 8 kilo JUURDE VÕTNUD...

9 kommentaari:

Morgie ütles ...

See kõlab kole kurvalt. Kas elu peab selline lõhkuv asi olema?
Kas sa saaksid endale töövõimetustoetuse taotleda?

Anonüümne ütles ...

Seda et, kui mul kaal põhjuseta tõusis, oli kilpnääre tööluusil. Kui äkki kontrollida kilpnäärme olukorda? Seda saab kindlaks teha pisikese vereprooviga, pmst müüakse isegi koduseid testreid, aga tohtri juurde peab ju hiljem nagunii minema.

Krissu ütles ...

Kas seal sinukandis ei ole (talle ette nähtud ka erivajaduse korral) mingit teenust-tugiisiku või hoiu- teenust vm et laps kellegagi olla saaks (näiteks õppida või tegeleda mingi tegelusega), kuniks keegi kodus? Ja kui su enda tervis on selline, siis ehk saaksid midagi "leebemat" otsida?

Anonüümne ütles ...

Äkki oleks võimalik osalise koormusega töötada, poole või kolmveerandkohaga näiteks? Ja kas laps ju üksi hakkama ei saa - vähemalt niikaua kui vend koju tuleb?

Paula ütles ...

Miks sa selliste valudega meditsiinilist abi ei saa?
Mida perearst arvab?

Aidi ütles ...

Ma arvan ka, et kui tööle tahad minna, otsi pigem midagi tervistsäästvamat. Las labidad ja kopad jääda tervete liigeste ja selgadega inimeste jaoks.

Anonüümne ütles ...

Kui tõsiselt tahad oma ja laste tervist korda saada, siis soovitan lugeda Anthony Williami Meditsiinimeediumi raamatuid (5tk.)
Kui esimest kahte on veel kuidagi võimalik raamatukogudest saada, siis 3 viimast tuleb paraku osta. Umbes 20.- EUR tk. (või tellida ingliskeelsed poole odavamalt).

Anonüümne ütles ...

Ja lisaks, et tal on ka oma küllalt põhjalik veebilehekülg - https://www.medicalmedium.com/medical-medium-blog
Ja viide raamatutele - https://www.raamatukoi.ee/cgi-bin/isik?121336

uskmatu ütles ...

Ja lisaks veel, et üldine suund tervise poole, on loobumine keemiliselt töödeldud toitudest. Tarvitada põhiliselt taimtoitu, puu- ja juurvilju, toortoitu jne. Lisaks ravimtaimed, mürkide väljutamine paastumistega jne.
Seega üldiselt toitumis- ja liikumisharjumuste muutmine. Mis aga enamikele inimestele vist ületamatult raske on.