13 märts 2018

Soe tuul

Jalgrattakellade tilinaks on vara,
Sest autod sumavad poole rattani sulalumes
Ja keegi isegi ei mõtle kleitides ega petuuniatest.
Ma astusin täna tasakesi mööda sopast teerada
Ja pärastpoole astusin õlisel kõnniteel,
Imetlesin sooja porist tuult
Ja leidsin, et üksindus on kuradi mõnus.

Koledast koledam on see teadmine,
Et veel palju kolekylmi nädalaid võib piparmynti ja roosi
Leida ainult teetassi soojuses.
Ma käisin sulalumes all magavas aias,
Ja pärastpoole....

Ma olen naine, kodanik ja ema,
Mõtlen isamaast ja endale vahest yhtteist keelan,
Kuid mõnelgi hullusel on minugi elus kohtki.
Ma parkisin täna keelumärgi alla, astusin sisse, tellisin kohvi,
Ja pärastpoole....

P.s. Kogumiku jaoks on hea u 150 laulu treida. :)

1 kommentaar:

Rahutu rahmeldaja ütles ...

Kuidas küll see tore lugu nüüd mul kahe silma vahele on jäänud