16 november 2016

Vastab tõele, et olen

...jube siga.
Ilmarahvarõõmuks paar päevapildikest.


Selle asemel, et viisakalt teleka ees tukuskleda ja päeviti kuskil istumas käia, 300€/kuu.
Jumal kinkis mulle suure valguskyllase koha, kus segamatult igasugu mänguasjadega põristada ja seda ei tohi ju ometi ära põlata. Mängin akendega, sest yldiselt on need heas seisukorras, mõni tõsisem koht aga tuleb kuni kevadeni lihtsalt liistuga katta, sest ega minu päevad ka kummist ei ole.
Kui hea lugeja loodab, et mu noorim pojake on lasteaeda koha saanud ja yldse on kõik hästi, siis... tõele vastab lause teine pool ja sedagi ainult suures osas. Selle viimase lause teatud osa peale ma ketran.

8 kommentaari:

Tsiil ütles ...

no ma laoks siia hüüumärke ja smailisid jms nassvärki. Ilus vaade igatahes :) Aknad on vähemasti otse, mitte 30 kraadise nurga all nagu khm, mõnes teises kohas on :)

Togram ütles ...

OI, MA TAHAKS KA SELLIST MÄNGIMISE TUBA!

Ise Hakanud Lillekasvataja ütles ...

Tuba on imeline, Aga poisi asjus räägi kohaliku lastekaitsetöötajaga. Hää küll, kui lasteaaeda järjekord pikk aga mingi ettevalmistav jne tegevus peaks küll olema leitav. Logopeedid jms terapeudid.

Futu ütles ...

Aknad on ilusad suured. Ja tööd kindlasti kõige selle majaga palju, aga see võib olla üks rõõmus töö. Oma kodu tegemine. Ehituse ajal avastasin toreda asja: Lihvin mingi asja ära, panen paika, pahteldan ja värvin, ning siis on see paigas. Ja ma ei pea seda tööd enam kunagi tegema. Ja vaikselt ta siis valmis sel moel. (Kolm aastat võttis aega)
Tee praegu palju pilte, aasta pärast on sul hea võrrelda, et kuidas varem oli. Usun, et muutused on suured.:)

Rahutu rahmeldaja ütles ...

Isegi natukene hästi on juba hästi. Sellistes imelistes kohtades on ausa lust põristada ja mängida aga imelik, meie olenme juba 20 aastat mänginud aga kui peale 23 miski mürtsaki maha kukub, võpatame ometi :) Kunagise Annelinnas elamise mõjud, sest mängida me tahtsime ju sealgi ja vaid mingi napp 4 aastat jättis jälje kogu eluks ;) Lusti seega täiega.

Anonüümne ütles ...

Mina näen vaimusilmas juba päikeseküllaseid heledaid ruume, kus on ruumi kõigile ja kõigele. Aega võib kuluda kuitahes palju, tulemus saab igal juhul vägev olema.

MUHEDIK ütles ...

Valgus ja vaated, millega Sind nüüd õnnistatud on, on peamine ja põhiline, mis elu liikuma paneb. Fotod on head, neid võiks ju rohkemgi olla.
Tööd on Sul üksjagu, aga juba praegu aimub, mis Su osavate käte alt tulemas on. Natikesekaupa kasvõi üle päeva ja kevadeks on Sul pool paradiisi valmiski.
Tegelikult on Sul ju kõik imeliselt väga hästi, see natike, mille peale porised, on lihtsalt hästi ja kolme aasta pärast on kõik lihtsalt superhästi.
Jaksu!

Hundi ulg ütles ...

Maakohas pole lasteaia kohta!? Mis imevald see küll on, kus lapsi on rohkem kui kohtasid? Ja siis veel räägitakse, et maal sureb elu välja ...