29 november 2016

Teisest maailmast hyytakse

Nägin unes, et oma uues suures umbes 10 toaga majas võõrustasin mitut sorti kylalisi, ja muuhulgas näitasin hr Yngwie Malmsteenile (maailmakuulus elektrikitarrimängija), kuidas ma käte peal käia oskan. Yhed teised muusikud aga kibelesid kogu aeg ära minema ja ei tahtnud mängida, kuigi olid lubanud. Seal oli veel lörtsi sees autoga ukerdamist ja muret kylaliste ja nende mugavuste pärast, suures ehitusprahises toas kidrade mängimist, suurte sahtlitega ja kuhja tekkidega mõnus voodi yhes ahjutaguses nišis jne.
Veidi pärast seda nägin unes keerulist syndmusteahelat, mille lõpus tahtsin teki kotti toppimise ajal tekikotti peitu pugeda, aga äkki oli see kott muutunud mustaks lillemustriga kottkleidiks, ja selle iluduse allääres olid imeilusad narmad. Selle sees patseeris peen iludus, peened kontsakingad jalas. Paar pikka sekundit sain mõelda, et oo, see olen mina, kyll ma olen ilus. Siis tuli peavaluga pikk ja piinarikas ärkamine, kell oli mitu minutit plärisenud.
Viimasel ajal on päriselu uimane, pidevate igasugu valudega ja krampidega enne uinumist, aga millised unenäod! Mind paha tervis väga ei häiri, häirib pidevalt ligihiiliv abstraktne hirm. Ansamblisse kuuluvad ka tihti peanaha all jooksvad sipelgad, õhtuti pidevad kylmavärinad ja uinumist segavad elektrilöögiaistingud kogu kehas, brr. Elu on ebamugav, jajah.
Vaat nyyd kuluks hädasti korralik unenäoseletaja ära.

6 kommentaari:

MUHEDIK ütles ...

Teate noored. Kui ma loen kui tublid te olete ja milliste ilmadega õues müttate, hakkab mul päris õudne. Olen olnud ka ise selline kangelane ja tulemuseks oli rohkem kui aastane liigestepõletik, kus ma ei saanud lõigata leiba ega koorida kartuleid. Pastakas kukkus sõrmede vahelt maha.
Pole midagi hullemat vingest tuulest koos rõskusega. Vaatamata riietusele ronib see ikka sinna, kuhu pole vaja.
Kaua võib, hakka tubaseks, seal on Sul tööd kuhjaga ja kevadel saad siis tervena aias jätkata. Niikuinii kulub Sul vähemalt 5.aastat, et kõik korda saada ja siis Sa näed hoopis ilusamaid unesid, mida polegi vaja seletada.

Anonüümne ütles ...

Kui ma näen ägedaid ja huvitavaid unenägusid, võtan seda kui filmielamust. Vahel on kahjugi, et peab üles ärkama, sest just läks huvitavaks.
Nii et naudi filme ja hoia end, sest meil on ainult üks Kaarnaprovva ja me tahaks Sinu pillimängu, taimetarkusi, käteosavust, teravat taipu ja lahket südant nautida veel palju-palju aastaid.

Rahutu rahmeldaja ütles ...

Unenäod lähevad minulgi aina värvikamaks aga need häirivad sümptomid, nende jälgi ma praegu ajan j loodan kunagi diagnoosini jõuda. Mul lisandub veel sellesse komplekti ühtkomateist. Kui targaks saan , annan teada

Eve Piibeleht ütles ...

Muhedikul on õigus. Kui ise õigel ajal ei taipa hoogu maha võtta, annab tervis sellise litaka, et on antud. Mina olen pea kolmandat kuud kodusele diivanile aheldatud ja ma tänan taevast, et töö on selline, mida saab üle interneti teha. Muidu oleks ka nälg majas.

Futu ütles ...

Unenäod olevat see kui nn "kõvaketas" ennast "formaadib" ja asja käigus tekib siis hulganisti igasuguseid meelepilte. Mina enda omi üldjuhul ei mäleta. Vahel harva juhtub, et mõni on meeles ja veel harvem on olnud ka selliseid kus asi nii ilgeks läheb, et käsin endal üles ärgata. Üldiselt nad mind ei loksuta, sest unenägudesse ei usu. Täitsa null kohe selles klassikalises ennustuslikus võtmes.

Ise Hakanud Lillekasvataja ütles ...

Mis siin ikka seletada. Vägev show oli ja sina kõige selle keskmes. Pidu :)