01 september 2016

Raudsed leedid tegid asja

Pärast pikka perutavat päeva......
Hommikul said lapsed lillekesed näppu ja läksid kooli. Siis tulid nad sealt esimesekoolipäevaste nägudega ruttu tagasi ja mis nad edasi tegid, ei tea...
Sest me läksime Tartu-ringi tegema. Yks sõit, mitu asja. Aga kõige ebameeldivama asja lahendamise yle on ikka kõike parem rõõm.
Vanas kodus on juba uued inimesed möllamas, aga naabri põlluserva oli vedelema jäänud 2 meie autode laipa. Meie tiimimehhaanik oli jutumehhaanikuks osutunud ja ma pöördusin probleemi lahendamiseks pädevamate inimeste poole, st tellisin vanaraua äraveo. See ei olnud meeldiv korraldada, võite mind uskuda. Kuma ma ise sõiduautoga sõita ei saa, siis selle ammu ripakil asja ajamiseks nõudsin abikaasilt varem vaba päeva. Vaat miks. Sellepärast, et.

Autodel oli juppide kyljestkruvimist alustatud, numbrid maha võetud, esiklaasid puruks löödud, uksi väänatud jne ja plaanis oli varastamishuvilistel muudki meie vanakestelt kyljest võtta. Kellegi äri lendas nyyd tuulde... Ja rauatakso oli õnnetul kombel hoopis Järvamaale saadetud... Ma käisin Kuusakoski dispetšerile niikaua pinda, kuni ta tööpäeva lõpuks metallifirma autolaibaauto meie juurde saatis. Mitmed aastad ja tuhanded mõnusad sõidukilomeetrid minu elust vormiti koogiks ja viiakse nyyd uut võimalust saama.
Rohkem ei taha ma vanast kodust kedagi ega midagi teada.
Ja vana kodu ise koos oma pikanäpuliste sõpradega saab nyyd rahus õnnelikku uut elu alustada. Palju õnne meile kõigile!

1 kommentaar:

MUHEDIK ütles ...

Hea, et vanaga kõik sidemed puruks on