25 aprill 2016

Päike

...paistab läbi musta udu.
Olen natuke haige ja pereliikmete terviseprobleemide tekitatud hädad on mulle natuke nagu koti pähe tõmmanud.
Aga ilmad on ilusad, paljud asjad on selgemad, ja õues mängimine on alati tujutõstev.
Eile õhtul jõudsin sõidust kl 1 öösel koju ja jäin autos magama. Ärkasin jubeda kaelavalu peale. Täna on lihtsalt väga vastik olla, aga kell 2 päeval võib haige inimene veel lamaskleda.
Sel aastal on mul kõvasti fuksiabeebisid, enamuse olen kyll ise oma taimedest teinud.
Ja seda, et meie maja pidevas tuuletõmbuses on paljusid orhideesid kasvatada peaaegu võimatu. Vandad kuivavad liiga ruttu ära ja neid saab ainult vaasis vm kinnises kohas hoida. Aga nende kirjud rohelised juures on nii toredad, et ma siiski jätkan. Kuukingadele, kes tegelikult on VÄGA vastupidavad, ei meeldi siin ka. Ja isegi ontsiidiumid ja tsymbiidiumid suudavad põdema hakata, sest on ainult paar kohta, kus pidev teatud laadi tuuletõmbus neile kurja ei tee.


Peente kylvidega juhtus see asi, et lapsed näppisid karpi, kus oli kylvatud 3 kultuuri, tulemuseks on läbisegi idanevad seemned. Tootsi tubakas :)

Kommentaare ei ole: