02 märts 2016

Koerateraapia ja kindaravi

Pärast kurnavat eilset, kui sai kummutiks kokku pandud mööblipoest ostetud hunnik kõveraid laudu ja kotitäis puupunne ja kruve, on mu kerel maailma ebaõigluse yle palju öelda. Aga ma ei lase ennast sellest häirida, vaid pean aknast langeva talvepäikese viltustes kiirtes hommikust koerateraapia seanssi ja nikerdan kindaid.


Ok, koer on seansiga rahul ja keeras ennast põrandale kringliks, aga kinnastega on yks lugu.
See lugu, et ma ei tee neid nö põhitööna, vaid muude asjade vahel nö puhkamiseks. Peenemate ja aeganõudvamate tööde puhul kipub aga käsi muutuma, ehk kudumine kõvemaks v lõdvemaks. Ka on lihtsam paari puhul esemete sarnasust jälgida, kui teha 2 eset korraga etappide kaupa. Ma yhel kindal harutasin juba umbes 50 rida yles, sest teine, pehmemalt ja lõdvemalt kootud kinnas, oli mõnusam. Ka pöidlakiilude mõlemal korraga kudumine teeb sarnasuse jälgimise lihtsamaks, muidu peaks hakkama paari nädala tagust tööd uurima ja aega viitma aju ragistamisega ja silmade lugemisega. Aega aga on vähe :)
Pärastpoole vaatan, mis kummutiga edasi saab. Sinna tuppa, kuhu ma kokkupandud sahtlid ja kasti lakkimiseks viin, on praegu ees pakk OSB suurplaate, st vaja on enne ruumi teha ja soojustamata tuba kytta. Aga enne on vaja natuke terapiseerida ja kevade tulekuks peavad pätikad ikka valmis saama.

7 kommentaari:

Aedkutsub ütles ...

Kui ilusad karvased käpikud siit tulevad. Ma üritan ka sokke ja kindaid ikka paarikaupa kududa. Nii kui üks kipub teisest ette minema, on unustatud, mis ma teisel samamoodi pidin tegema.

Futu ütles ...

Parim koerapilt üldse.:) Suur ja hea mõmmik selline.
Aga nii peeneid käpikukirjasid ei ole mina kunagi teinud. Ja kinnast on mu meelest üldse väga keeruline kududa. Just nimelt, et teine tuleb alati suurem kui hoolega peale ei passi.:)

Rahutu rahmeldaja ütles ...

Mina panen sokkide ja kinnaste juures rida relt kirja, pole paarikaupa kudumist harrastanud aga ega ma nii peene töö tegija polegi. Eriti hull on minu meelest kinnaste kudumine ja kui neid veel sellises kvaliteedis ja nii peenelt teha nagu sina teed, siis tunnen ennast murust madalamalt :) Koer on super näoga :D

MUHEDIK ütles ...

Nii soojad ja ilusad asjad on varrastel. Arukas on vist tõesti 2 korraga kududa, aga siis ei liigu nad kuidagi edasi, ma teen ikka ühekaupa. Kriitilised kohad panen kirja. Aga õnneks on meil villase kinda tahtjaid vaid paar tükki, sokke see-eest kulub palju :)
Kevadeni on aega igasugu teraapiateks, kasuta seda aega hoolega

Anonüümne ütles ...

Koon kaht kinnast korraga, välja arvatud juhul, kui tulevasel omanikul juhtub üks käsi palju suurem olema. Sokkidega sama lugu.
Tahaks ka koerateraapiat, aga pole seda koera kuskilt võtta (ohkab kurvalt, kõmbib vasakule ära).

Eve Piibeleht ütles ...

Koerakallistamisteraapia on hädavajalik, mitu korda päevas. Kui ma ise ära unustan, siis mu noore hobuse suuruseks kasvanud kutsikas tuleb ja müksab mu arvutikätt ninaga: mis mõttes, juba mitu tundi pole pai ja kalli saanud...ja tema emme võtab ka vahel järjekorda.
Kinnaste aeg on selleks aastaks õnneks varsti läbi, aga küll ta tuleb jälle.

Köögikata ütles ...

Ma olen ka mitu korda mõelnud paralleelselt kudumise peale, aga enamasti pole mul kas samasuuri vardaid või kahte kera...