11 veebruar 2016

Sepsis keksis ja peksis kepiga skepsist.

Mu ajukene tahab häid ja ilusaid mõtteid mõelda, sest elujärg on enneolematult hea ja turvaline, rahulik ja muretu, aga keha arvab asjast midagi muud ja põgeneb igasugu valude ja krampide udukardina taha. Ma kujutan ette, et kui mõned kaaskodanikega seotud probleemid lahenduse leiavad, saan ma peaaegu otsekohe peaaegu terveks. Aga kaaskodanikel on meeldiv ja mugav naisi oma ebaõnnes ja yldse maailma hädades syydistada ja vastavalt võimalustele kättemaksuks probleeme tekitada.
Yks korralik ja põhjalik elustiilimuutus kuluks ära. Yyrikorterisse koos lastega ja miinimumpalgalise ameti peale, kusjuures mu aastatepikkused kulutused ja töö, pillid, masinad ja hobid tuleb ellujäämise nimel peenrahaks vahetada ning loomad maha jätta, see ei ole päris 21. sajandile kohane äri. Aga praeguses olukorras, kus mul hoolimata tehtud kulutustest pole juba pikemat aega päevasel ajal liikumisvõimalustki, mitmed kinnistut puutuvad asjad on pikemat aega rumalatel ettekäänetel ripakil, see aga takistab normaalset tegutsemist, ning terve rida pere asju on ajamata ja asjad lähevad aina hullemaks, on juba häirekelli tööle panev näitaja. Jah, ma pean kena ja viisakas olema. Jah, ma ei tohi meesterahvaid ärritada oma tyhjade tujudega. Jah, ma pean ise tublim ja töökam olema. Jms. klassikaline joru. Nii erikuramuse raske on, ma ei taha tulevikule isegi mõelda. Aga ykskord tuleb ikka otsustada ja tegutsema asuda, sest lastele jätab raisatud aeg oma jälje. Huvitav, kas see on viisakas lahendus, kui ma ise lahkun ja jätan kõik hyved ja mõnusused teistele. Et maailm saab kohe paremaks ja rahulikumaks ja kõik pikalt ripakil olnud ja muidu keerukad asjad saavad ilma minu segamiseta korda. Seda on nii mõnigi inimene öelnud ja proovitud on ka teoks teha, aga kahjuks ei õnnestunud. Eks tuleb lõpuks ometi astuma hakata, siia olen ma liiga kauaks häid inimesi tylitama jäänud.

8 kommentaari:

MUHEDIK ütles ...

Üürikas pole ainus lahendus kui Sa kord otsuse teed. Sinusugune vaba hing peab elama looduse keskel. Uuri parem neid võimalusi, mida pakuvad vahetevahel vallad, kes otsivad tööjõudu ja annavad vastutasuks elamise. Paar aastat tagasi pakuti isegi remontivajavaid maju, mida hiljem on võimalik väikese raha eest välja osta. Külasta messe, mis kutsuvad inimesi maale elama, uuri tingimusi. Uisapäisa ei tasu midagi teha.

mustkaaren ütles ...

Kindlasti, sest asjolusid, detaile ja tegevusi saab palju olema.

Eve Piibeleht ütles ...

Ma ka ei usu, et üürikas lahendus oleks ja miinimumpalgaga töö ammugi mitte. Jõudu ja vastupidavust sulle, ükskord saavad rasked ajad mööda.

Krissu ütles ...

Igale asjale on tõesti aeg. Vaprat kuulamist ja jaksu loota. Rõõmutee on olemas.

Morgie ütles ...

Ei pea sa midagi kena ja viisakas olema, kui elu pole sinuga kena ja viisakas. Nii mõeldes lõpetad läbipõlemisega.
Aga kas maja maha müüa ja selle asemel linnaserva korterit osta poleks mõttekas?

Morgie ütles ...

eee. kuule. Vaata siia:
http://pokumaa.ee/

Minu meelest on sul kõik oskused olemas. Aga käbens on vaja esitada motivatsioonikiri ja muud asjad, tähtaeg on 19. veebr.

Fideelia ütles ...

Miinimumpalgaga sa üüri ja kommunaale ei maksa või pead valima, kas üür või toit.

Anonüümne ütles ...

Saadan siit kaugelt maalt paid ja soojad tervitused, muuga ei oska hetkel aidata. Aga ma tulen koju aprilli l¨pus, ja siis ma hea meelega paneks åla alla ja aitaks Sind, kas praktiliste asjadega vï misiganes.