18 jaanuar 2016

Yks kiri, kaks nägu


Panin neile kinnastele nimeks Punane ja Sinine. Sinine on kootud 2mm varrastega, hall lõng on lammas, sinine ilmselt akryyl.
Punane kinnas on juba tõsisem ettevõtmine, sest vardad ja lõngad on number peenemad, nimelt 1,5mm. Tegelikult, hall lõng on mu enda esimesi ketrusi, poolenisti lambast, poolenisti tiibeti mastifist ja ysna mummuline ja ebayhtlane. Kui sinisel kindal oli 18 silma vardad ja need on mulle veidi suured, siis punasel on 20 silma vardal, ja kinnas tundub kitsavõitu. Ma koon esimest korda nii peente varrastega. Olen siiani teiste peenemaid kindaid imetlenud ja nyyd proovin sportlikust huvist ise järele. Aega kulub palju, aga õhtul enne magamaminekut on selline peenike kindake just paras mõnus nikers.

7 kommentaari:

mustkaaren ütles ...

Kogemata sai topelt, see post on muidu mõeldud kudumise ja muu käsitöö teemaplogisse. Kustutada jälle ei raatsi :)

Anonüümne ütles ...

Minu poolt igatahes kiidusõnad:) Kindad näevad soojad ja mõnusad välja.
Laulusõnad on suurepärased. Sa oled erakordselt hea sulega poeet.

Rahutu rahmeldaja ütles ...

Ilusaid asju võib ka kolmekordselt postitada :)

MUHEDIK ütles ...

Ilusad ja soojad, Sa peadki oma töid topelt postitama, et mõni kahe silma vahele ei jääks.
Luuletus on mõjus. Parim Su loomingus!

Köögikata ütles ...

Respect! Mina pelgan peenikeste varrastega kudumist liiga töömahukaks. Vaevu leian jämedategi kudumite jaoks aega.

Eve Piibeleht ütles ...

Vahel päris hea, kui mõni postitus valesse blogisse satub, sest mina käsitööblogidesse tavaliselt unustan vaadata...

Tsiil ütles ...

minu poolest võib ka kolm korda postitada, ilus, ilus! Kiri on kaunis ja teostus ka.