24 jaanuar 2016

Laul pyhapäeva pärastlõunast

Õhk on sinine siin ja sume kui ime,
Mõttes kiidan Rootsi kuninga nime.
Taldrikult pannkoogi võtan ja keeran ta rulli,
Moosil on koogirulli sees soe ja pime.
...
Malmist panne ma olen armastanud
Niikaua kuni ennast ma olen mäletanud.
Veel yhe pannkoogi võtan ja keeran ta rulli.
Kõik on nyyd saanud, kõik on nyyd tõesti rahul.
...
Sellest, mis on ja mis tuleb, ma praegu ei mõtle,
Päevapoliitika lehed mu laualt nyyd võtke.
Kolmanda pannkoogi võtan ja keeran ta rulli.
Kohe lajatab kellegi sõnavits nõtke.
...
Kodus on hea, kui kodus on suits ja malmpannid.
Kappide sees on virnades saatuse annid.
Kord jälle pannkoogi võtan ja keeran ta rulli.
Niipea, kui möödas on koeravahtide tunnid.

2 kommentaari:

Köögikata ütles ...

:) Just nii! Põrgusse see poliitika - peaasi, et pannkooke saab teha ja süüa.

MUHEDIK ütles ...

Las need varandused olla peidus koogis või kapis, hea, et Su anded avalikud on.
Elu on kena ja rahulik ilma ajalehtede ja päevuudisteta, neid polegi vaja vaadata-kuulata.