29 detsember 2015

Kyll on tore.

Mitte ma ise ei ole ilusamaks, lahkemaks ja positiivsemaks muutunud, vaid mõned teised inimesed on suuremaks kasvanud, elult nahutada saanud, korraks paremaks hakanud, saanud kypsemaks jne. Jne.
Ja pikk-pikk töö iseendaga on viinud sygava äratundmise ja kontidenitungiva lohitava järelduseni, et kui teised inimesed ei taha minuga mängida, siis sellepärast, et neil lihtsalt on päriselt ka palju muud teha. Mitte sellepärast, et ma neile kohutavalt ei meeldi, ma olen kohutavalt paha ja seltskonnakõlbmatu jne jne. Ja kui ma juhuslikult kellelegi ei meeldigi, siis pole hullu - nii palju on tegemist, et ei jõua isegi oma meeldivate inimestega mõõdukalt tegelda. Ja ma tohin selle kõigega rahumeelega tegelda, sest need on mulle tähtsad ja vajalikud asjad ja seisud. Ja keegi ei tohi lambist norima, mõnitama, lõhkuma ja peksma tulla. Ma tohin olla mina ise oma oskuste, annete, kommete, vajaduste ja võimetega. Ja ma tohin valida, kellega ma suhtlen. Ma ei pea iga hinna eest laskma ennast alandada ja peksta, sest nii on kombeks. Ma võin olla heade inimestega koos neid kartmata ja tohin olla yhemõtteliselt hea ja inimlik.
Kõik mu head inimesed, ma mõtlen teie peale. Eriti talvel, kui jooksuringid ja kivipalligeimid on lyhemad kui soojemal ajal. Ma mõtlen teie peale, kui ma puid teen v tassin, kui ma ketran v koon, kui sõnnikut viskan v pesuga mässan, kui pereliikmetele elu õpetan v lilli kastan. Hea, et inimeste maailm on mitmekesine ja et õhtumaades on pilt, sõna ja lauluviis peaaegu vabad.
Just olid jõulud. Mul on hea meel, et kingituste sisu asemel rõõmustati pigem selle olemasolu yle, lähedastega kokkusaamise yle. Käisin kogu perega ämmaperes jõululaual, kuhu paar viimast korda ei olnud tahtmist minna. Seekord oli argumendiks uus noor muusikust sugulane. Varem ma olin olnud siuke imelik, mehelik kole eit, pillitinistaja ja muidu kah, keda huvitab. Aga nyyd, näe, noor mees kah mängib ja täitsa normaalne on. Mul isiklikult oli väga liigutav mängida koos teise pillihulluga, kes keskendus muusikale ja koosmängimisele, mitte enda yleolekule ja hinnalisele isikule. (andke vanale hullule andeks, aga ma tunnetan inimeste seisundeid ja emotsioone)
Kui yks selline pillimees leidus, siis loodan, et neid on veel. Yks asi, et sa suhtled inimesega sõnade tasandil, oled kena ja osavõtlik, hoopis midagi muud on hasartselt ja mõnuga midagi koos teha.
Kuna maa just kylmus ära ja toalilled ei ole midagi märkimisväärset korda saatnud, siis oma liigikaaslaste imetlemisega täna piirdun.
Aitäh hea olemast, head inimesed.

5 kommentaari:

Krissu ütles ...

Armsad mõtted ja veel toredam, et sellise ühesolemise-mängimise leidsid. Palju uusi sooje rõõme sulle uude aastasse! :)

Rahutu rahmeldaja ütles ...

Hoida ja tunda enda ümber just neid kalleid ja toredaid, vahelgi saada teha just seda, mis kõige enam meeldib, need ongi need asjad, mille pärast tasub elada ja võidelda. Rõõmu aasta viimastesse päevadesse ja veel rohkem uude tulevasse :)

Eve Piibeleht ütles ...

Õige. Elu ei ole missivalimine ja sa ei pea kõigile meeldima. Keskendu olulistele :)

MUHEDIK ütles ...

Nii tore, et oled eneseleidmise teel. Eks elu juurde kuuluvad ka need puude-jm tassimised, aga need pole peamised.
Rõõmu ja õnne aasta viimastesse päevadesse, aga veel rohkem igasugu häid mõtteid ja õnne uude, kes läheneb iga sekundiga

Anonüümne ütles ...

Rohkelt uusi kitarre, palju ühismusitseerimise võimalusi, tervist, tervist ja veel natuke tervist, ja pea ikka vastu, sest maailm on tänu Sulle hoopis parem koht.