22 september 2015

Suvekesega on yhel pool.

Lõppes teine ära jah, asemele on tulnud see aastaaeg, kus astelpajud, arooniad ja riisikad tuleb kiiresti kokku korjata. Hoovis laiutanud sadakond tihu puitu on lahenenud paariks sorteerimata nutsakaks, kod. abikaasa on erakordselt usinasti oma suure kuuri projekti kallal toimetanud, pool katustki on juba peal. Ilus.
Osa minust rõõmustab, aga suurem osa tiksub igaveses hämaruses. Sellel on pikk eellugu. - Tohutu hulk vastikuid yleelamisi ja halbu uudiseid on teinud oma töö nagu kivil vudiv sisalik ja rõõm kui selline on mu ajust täiesti puudu. Õnneks ei sega see eriti igapäevaelu, kuigi, jah, värvideta maailm on natukene raske taluda. 
Lapsed, loomad ja taimed kasvavad. Seda näha on lohutav ja kosutav.
Ja muud ma ei tahtki ytleda. (Rida Villu Tamme luuletusest)

5 kommentaari:

Eve Piibeleht ütles ...

Küll need värvid ka ühel päeval tagasi tulevad. Sellised asjad võtavad lihtsalt palju aega. Kahjuks.

MUHEDIK ütles ...

Värve ja vikerkaari, ilusat ja head muusikat on kogu maailm täis, leia nad endast üles

Rahutu rahmeldaja ütles ...

Muhedikul on õigus, iseendast tuleb värvid üles leida, mujalt neid ei saa.No värvikarbist ka ja värvipliiatsitest ja...viska argiasjad vahel varna ja haara nende asjade järele, mida tegelikult tahad. Ütle endale, et tänasest päevast olen ainult see, kes ma olen ja teen seda, mis ma tahan ja mitte kellegi asi ei ole kuidas see välja näeb. Mina tegin seda ükskord ja peale selle on värve nii palju, et vahel peab mustvalgeks keerama. Ilusat sügist Sulle, leia aega, et lasta rõõmudel endasse imbuda. Vaatamata kõigele ei ole kaunidus ja rõõmud maailmast kadunud.

Milda ütles ...

Sul on nii palju oskusi ja instrumente, millest paljud, ka mina vaid unistada oskavad! Naudi !

Köögikata ütles ...

Naudi pisiasju ja lõpuks leiad, et rõõmu jagub päeva päris palju!